تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۶۳۴۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تبریز میزبان صنعتگران صنایع مس ایران

‌می‌متالز - هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته حضور یافت.

به گزارش می‌متالز، میلاد شمس، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه یکی از سیاست‌های کلان این هلدینگ را، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و توسعه فعالیت‌ها در زمینه‌های کاری مربوطه عنوان کرد. شمس اضافه کرد: جهت تحقق این هدف، حضور در نمایشگاه‌های معتبری که در حوزه صنایع و خصوصا صنعت مس برگزار می‌شود، می‌تواند باعث تعامل فرصت ساز برای شرکت‌های تابعه این هلدینگ باشد.

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، در حال حاضر با شانزده شرکت زیرمجموعه در حوزه‌های مختلف صنعت و معدن، مهندسی و خدمات صنعتی مشغول به فعالیت می‌باشد.

شمس اظهار داشت، هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با حضور در نمایشگاه‌های بین المللی، شرایط را برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های زیرمجموعه و ایجاد ارتباط با دیگر شرکت‌ها فراهم می‌نماید.

نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته از تاریخ بیست و نهم خرداد لغایت یکم تیرماه ۱۴۰۱ در شهر تبریز برگزار می‌شود.

شمس حضور جدی هلدینگ سرمایه گذاری در این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌ها و شناخت فرصت‌های سرمایه گذاری جدید عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد شرکت‌های تابعه با توجه و استقبال از این فرصت‌های تبادلی، زمینه را برای توسعه بازار کار و گسترش فعالیت‌های خود مهیا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده