تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۶۴۱۰۰
سرویس خبر : اجتماعی

جشن قهرمانی و صعود تیم فوتسال گهرزمین سیرجان

‌می‌متالز - جشن قهرمانی و صعود به لیگ برتر تیم فوتسال گهرزمین سیرجان با حضور مسئولان در ورزشگاه امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جشن قهرمانی و صعود به لیگ برتر تیم فوتسال گهرزمین سیرجان با حضور امام جمعه، معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان، سرپرست فرمانداری ویژه وجمعی از مسوولان ادارات و مدیران ورزشی استان و شهرستان سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) برگزار شد.

محمدرضا خضری‌پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن تبریک و تشکر از مدیرعامل باشگاه و اعضای تیم فوتسال گهرزمین گفت: امروز یک اتفاق بسیار خوب وبا ارزش رقم خورده است که شرکت گهرزمین در راستای مسوولیت‌های خود توانسته است در ورزش شهرستان سیرجان موثر باشد وجوانان این شهر را با ورزش فوتسال در کشور مطرح کند..

وی افزود: تیم گهرزمین با داشتن ۳ تیم در رده‌های مختلف جوانان، امید و بزرگسالان در لیگ برتر فوتسال بدرخشد و نام سیرجان را در کشور به‌عنوان یک قطب دیگر در فوتسال استان و کشور مطرح کند.

خضری‌پور ضمن حمایت همه جانبه از کادر فنی اظهار داشت: ما برای تقویت تیم حمایت همه جانبه از باشگاه را در دستور کار قرار می‌دهیم و به‌گونه‌ای این حمایت انجام می‌شود که اعضای تیم هیچ دغدعه‌ای نداشته باشند.

جشن قهرمانی و صعود تیم فوتسال گهرزمین سیرجان

استان کرمان در فوتسال رشد خوبی داشته است

آرش جابری رئیس کمیته فوتسال کشور در حاشیه این مراسم گفت: قبل از هرچیز قهرمانی تیم فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین در لیگ دسته اول فوتسال کشور و صعود به مسابقات لیگ برتر را تبریک می‌گویم و امسال برای اولین بار استان کرمان ۲ تیم را در جمع ۱۴ تیم خواهد داشت، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که در لیگ برتر حصور داشت و تیم گهرزمین سیرجان که امسال اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر بود.

جابری در مورد وضعیت فوتسال استان کرمان اظهار داشت: در این ۳ سال گذشته فوتسال استان کرمان رشد خیلی خوبی داشته وامیدواریم این رشد و شکوفایی ادامه دار باشد در حال حاضر، استان کرمان به یکی از قطب‌های فوتسال کشور تبدیل شده است که امیدوارم این امر دوام و قوام داشته باشد.

وی ادامه داد: استان کرمان تیم‌های زیادی در لیگ یک و دو نیز دارد ضمن تشکر از مجموعه صنایع که در استان وجود دارد واز تیم‌ها حمایت می‌کنند و این حمایت سبب شده که تیم خوبی از استان کرمان در لیگ یک و دو حضور داشته باشند و در بخش فوتسال بانوان نیز استان کرمان پیشرفت‌های قابل قبولی داشته است.

رئیس کمیته فوتسال کشور در باره موفقیت تیم گهرزمین نیز گفت: قطعا تیم گهرزمین می‌تواند در لیگ برتر دوام داشته باشد باتوجه به اینکه این باشگاه تیم‌هایی در رده‌های سنی امید جوانان و بزرگسالان در لیگ برتر صاحب تیم هست و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و سالن‌های ورزش اختصاصی وایجاد کمپ فوتسال نام و آوازه خودشان را در فوتسال کشور مطرح کنند.

جابری به زیرساخت‌های فوتسال سیرجان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی و فوتسالی خوبی از قبیل سالن‌های قابل قبول برای بازی‌های لیگ برتر در سیرجان وجود دارد، اما به تکمیل و تجهیز آن نیاز هست.

جشن قهرمانی و صعود تیم فوتسال گهرزمین سیرجان

برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده‌ایم

مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان کرمان نیز با توجه به حضور ۵ تیم لیگ برتری در فوتبال و فوتسال اظهار کرد: با حضور ۵ تیم در لیگ برتر برای برگزاری مسابقات مشکلی نداریم تنها مشکل ما بهسازی ورزشگاه شهید باهنر کرمان است که در دستور کار مسوولین استان و اداره ورزش وجوانان قرار گرفته که تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اماده شود.

وی افزود: همچنین ورزشگاه رفسنجان نیز نیاز به افزایش سکو دارد که شرکت صنایع مس پیگیر آماده‌سازی ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهر کرمان و ۱۵ هزار نفری رفسنجان است که برای نیم فصل دوم آماده و قابل بهره‌برداری خواهد بود که امیدواریم سال آینده مسابقات در این ورزشگاه‌ها برگزار شود.

جهانشاهی افزود: در فوتسال تیم فولاد زرند ایرانیان، سالن دانشگاه آزاد که آماده برگزاری مسابقات هست همچنان استفاده می‌کنند و در سیرجان هم که امسال گهرزمین در لیگ برتر فوتسال دارد امکانات بسیار خوبی وجود دارد سالن ورزشگاه امام علی (ع) نیز شرایط خوبی برای مسابقات لیگ برتر را دارد و اگر نواقصی هم باشد تا زمان آغاز لیگ برطرف می‌شود.

جشن قهرمانی و صعود تیم فوتسال گهرزمین سیرجان

با همین کادر فنی و بازیکنان ادامه می‌دهیم

محمد سلیمان‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین گفت: ما یک اتفاق خوب را رقم زدیم و قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال کشور و صعود به لیگ برتر کار بزرگی بود و از همه مجموعه تیم تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در مورد شرایط تیم برای لیگ برتر گفت: قطعا با همین کادرو بازیکنان ادامه خواهیم داد و با حمایت کامل از سرمربی تیم راه را ادامه می‌دهیم و تغییرات انچنانی نخواهیم داشت با توجه به فرصت کمی که داریم تمام بازیکنان را حفظ می‌کنیم و فقط در چند پست نیاز به تقویت داریم و در لیگ برتر پرقدرت ادامه دهیم.

سلیمان‌زاده در مورد هدف باشگاه در لیگ برتر گفت: لیگ برتر سختی‌های خاص خودش را دارد با توجه به اینکه سال اول حضورمان در لیگ برتر است با برنامه وارد می‌شویم و هدف‌گذاری‌های باشگاه این هست که ضمن بقا در لیگ برتر جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم.

وی در مورد زیرساخت‌های فوتسال سیرجان گفت: قطعا نیاز هست که شرایط بهتر شود، اما با همین امکانات موجود نیز می‌توانیم در لیگ برتر بازی کنیم، اما در قالب مسوولیت‌های اجتماعی باشگاه و شرکت گهرزمین با حمایت مسوولان ارشد شرکت معدنی گهرزمین ساخت یک مجموعه ورزشی در خور شان سیرجان و گهرزمین را آغاز می‌کنیم.

در گهرزمین ماندنی هستم

حسین افضلی سرمربی تیم گهرزمین نیز ضمن ابراز خوشحالی از قرار گرفتن در قله قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال کشور و صعود به لیگ برتر از سختی‌های صعود گفت: در لیگ یک در هر رشته‌ای شرایط خاص خودش را دارد شکل یک میدان جنگ را دارد و کار خیلی سخت است و از بازیکنان تیم بسیار تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند و در نهایت مزد زحماتشان را گرفتند که این افتخار را تقدیم می‌کنیم به کارگران سختکوش مجموعه گهرزمین وامیدواریم که توانسته باشیم آن‌ها را شاد کنیم.

وی در مورد حضورش در فصل بعد گفت: من این تیم را با تمام وجودم دوست دارم و با توجه به صحبت‌هایی که در روز‌های گذشته داشته‌ام توافق‌هایی صورت گرفته که کار را ادامه دهیم و فصل آینده نیز در این تیم ماندنی هستم.

گفتنی است تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در ۲ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ یک فوتسال کشور قهرمان این مسابقات شد تا به‌عنوان اولین تیم صعود کننده به لیگ برترفوتسال کشور در فصل آینده باشد و به‌همراه تیم فولاد زرند ایرانیان دومین تیم از استان کرمان در لیگ برتر حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده