تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۴۵
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۶۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هدف‌گذاری « وبصادر » در جذب منابع

می متالز - به گفته مدیرعامل، بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال مالی شاهد کاهش ۲۰ درصدی زیان‌های عملیاتی در مقایسه با سال قبل بود و مجموعه البته به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که منابع‌ این بانک در حدود ۱۵ درصد افزایش یابد.
هدف‌گذاری « وبصادر » در جذب منابع

به گزارش می متالز، مدیرعامل بانک صادرات در مصاحبه با نشریه بین‌المللی بیزینس یر(BUSINESS YEAR) تاکید کرده بانک صادرات ایران با به‌کارگیری استراتژی‌های جدید برای افزایش سهم از بازار، کاهش هزینه‌ها و جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت، در مسیر توسعه بیشتر قرار گرفته و از محدودیت‌های موجود عبور خواهد کرد.

به گفته حجت‌اله صیدی «وبصادر» در سه ماهه اول سال مالی، شاهد کاهش ۲۰ درصدی زیان‌های عملیاتی در مقایسه با سال قبل بود و البته به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده منابع‌ این بانک در حدود ۱۵ درصد افزایش یابد که برای این مجموعه گام به جلو محسوب می‌شود.

صیدی همچنین تاکید کرد: ما با اتحادیه اروپا درباره برخی محدودیت‌ها مذاکره داشته و توانسته‌ایم بانک را از فهرست تحریم‌ها خارج کنیم. این دستاوردی باارزش برای بانک صادرات ایران است که ما را قادر می‌سازد فعالیت‌های بانکداری بین‌المللی را در اروپا ادامه دهیم.  

عناوین برگزیده