تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۲۸
بازدید: ۵۱۵
کد خبر: ۲۶۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
دکتر روحانی در مراسم افتتاح طرح های استان فارس:

کشف معادن جدید در دولت تدبیر و امید دو برابر همه اکتشافات پیش از آن

می متالز - رییس جمهور گفت: میزان اکتشافات صورت گرفته برای معادن جدید در دولت تدبیر و امید تقریبا دو برابر تمام اکتشافات صورت گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب است.
کشف معادن جدید در دولت تدبیر و امید دو برابر همه اکتشافات پیش از آن

به گزارش می متالز به نقل از شاتا، دکتر حسن روحانی در مراسم افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و زیربنایی استان فارس و بهره برداری از 39 طرح تولیدی و صنعتی در شیراز افزود: در حال حاضر شاهد رشد صنعتی معدنی مطلوبی در کشور هستیم که حاصل تلاش همگانی در این بخش است.

وی با قدردانی از زحمات وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: نشانه تلاش ها در این بخش رشد و توسعه صنعتی کشور در سال 95 و توسعه معدنی در شش ماهه دوم سال 95 است.

رییس جمهور تاکید کرد: ایران بسیار بیشتر از آنچه نصور می شود دارای ثروت های طبیعی و منابع معدنی است که دولت برای شناسایی این منابع ک بهره برداری از آنها در جهت توسعه اقتصادی کشور تلاش های زیادی کرده و به این تلاش ها ادامه می دهد.

به گزارش شاتا، در آیین بهره برداری از طرح های تولیدی استان فارس 32 طرح تولیدی و 6 طرح زیر ساختی مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد