تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۶۶۰۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتقاد رئیس کمیسیون صنایع مجلس از وضعیت صنعت خودرو/ انتخاب مدیرعامل خودروسازان مشکل قانونی دارد

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از وضعیت نامطلوب صنعت خودرویی ایران در دو خودروسازی بزرگ کشور گفت: انتخاب مدیرعامل خودروسازان غیرقانونی است و باید اصلاح شود.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری، به وضعیت نامطلوب خودروسازان داخلی اشاره و اظهار داشت: متاسفانه رویه وضعیت خودروسازان باید تغییر کند و چاره‌ای جز این کار نیست.

وی با بیان اینکه رویه انتخاب مدیرعامل در خودروسازان اشتباه است، گفت: خودروسازان شرکت‌های زیر مجموعه‌ای دارند که مدیرعامل، آن‌ها را انتخاب می‌کند و جالب است همان مدیران زیرمجموعه خودروسازان که توسط مدیرعامل انتخاب شده‌اند، با رای‌گیری مدیرعامل را انتخاب می‌کنند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد: جالب است بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه این خودروسازان، اصلاً در زمینه خودرو فعالیتی ندارند و بنده هنوز ربط این شرکت‌ها را با خودروسازی متوجه نشدم.

وی تاکید کرد: شرکت‌های خودروسازان بسیار تو در تو و پیچیده هستند و باید چاره‌ای برای آنان کرد وگرنه امیدی به بهبود وضعیت خودروسازان داخلی نباید داشته باشیم.

وی گفت: هم رهبر معظم انقلاب و هم مردم از وضعیت خودروسازی رضایت ندارند و مجلس انقلابی در راستای فرمایشات معظم له و از سوی دیگر بالا بردن رضایت مردم قطعاً وضعیت خودروسازی را بهبود خواهد بخشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده