تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۶۶۸۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد هرمزگان:

توجه به کارکنان افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد

‌می‌متالز - مدیرعال فولاد هرمزگان گفت: توجه به مطالبات کارکنان افزایش رضایتمندی و در نتیجه افزایش بهره وری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه هم اندیشی فولاد هرمزگان و گروه توکا فولاد در محل سالن اجتماعات شرکت فولاد هرمزگان ضمن تشکر از همکاری گروه توکا در انجام فعالیت‌های پیمانکاری فولاد هرمزگان اظهار کرد: این دو شرکت از یک خانواده هستند و هماهنگی بیشتر هر دو شرکت در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی امری ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به مطالبات کارکنان منجر به بالارفتن رضایت مندی آنان و افزایش بهره وری سازمانی خواهد شد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زحمتکش‌ترین قشر هر جامعه‌ای کارگران آن جامعه هستند و از این رو تکریم آن‌ها ضروری است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: حضور پر رنگ مدیران شرکت‌های پیمانکاری فولاد هرمزگان در بین کارکنان پیمانکاری متبوع خود که شاغل در این شرکت هستند و حفظ کرامت و حل مشکلات آنان، علاوه بر عمل به آموزه‌های دینی، باعث قدردانی از کارکنان و افزایش رضایت پرسنلی و در نتیجه تسریع در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمانی می‌شود.

معروفخانی ثبت رکورد‌های متنوع و موفقیت‌های گوناگون در سال گذشته در کنار همه سختی‌ها و کمبود‌ها را نتیجه افزایش رضایت کارکنان دانست و ادامه داد: از همراهی هیئت مدیره فولاد هرمزگان در فرایند تعالی این شرکت قدردانی می‌کنم.

منبع: پایگاه خبری ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده