تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۶۸۴۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسیدگی ویژه به مسائل ومشکلات ۳۰ بنگاه اقتصادی استان بوشهر

‌می‌متالز - در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر ۳۰ دستور کار در حوزه بنگاه‌های اقتصادی رسیدگی و تصمیم گیری شد.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران برخی از بانک‌های عامل استان گفت: رسیدگی ویژه برای رفع مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی استان بصورت مستمر وهفتگی از جمله اولویت‌های مهم اداره کل صمت استان می‌باشد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دراین جلسه که به مدت بیش از ۳ ساعت به طول انجامید به ۳۰ مورد دستور کاردر حوزه صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و دیگربخش‌های اقتصادی پرداخت که هرکدام از متقاضیان بصورت جداگانه مسائل و مشکلات خود را بیان نموده و با بررسی و نگاه کارشناسی دقیق در حضور معاون استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به موضوع مرتبط هر واحد تولیدی رسیدگی، ومنتج به اتخاذ مصوباتی در راستای تسهیل گری گردید.

مدیر کل صمت استان ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌های عامل استان خواستار همکاری و تعامل بیشتر با واحد‌های تولیدی استان جهت تثبت اشتغال موجود، کمک درجهت فعال نمودن واحد‌ها و طرح‌های نیمه راکد در برخی صنایع که بدلیل برخی مشکلات نظیر معوقات بانکی و ... می‌باشند، گردید، زیرا این امر می‌تواند در ایجاد انگیزه لازم و رشد سرمایه گذاری و اشتغال صنعتی کمک مضاعف نماید.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده