تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۶۸۵۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی ۱۴۳۰ قلم کالا در استان سمنان

‌می‌متالز - مسوول اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده در استان سمنان گفت: ۱۴۳۰ قلم کالا مندرج به قیمت تولید کننده و مصرف کننده شده و در سامانه جامع تجارت ثبت شده است.

به گزارش می‌متالز، روح الله حامدی با اعلام این خبر افزود: در راستای مفاد بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر ضرورت شفاف و رون سازی نظام توزیع و قیمت گذاری با هماهنگی دستگاه‌های زیربط و مدیران واحد‌های تولیدی تاکنون ۱۴۳۰ قلم کالا مندرج به قیمت تولد کننده و مصرف کننده گردیده اند.

وی تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح که از یکم اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شده است، ۱۰۹ واحد تولیدی در استان مشمول اجرای این طرح شده اند که حدود ۶۰ واحد تولیدی تاکنون این طرح را اجرا نموده و نسبت به درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالا‌های تولیدی و ثبت در سامانه جامع تجارت اقدام نموده اند.

مسوول اجرای طرح درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده در استان اضافه کرد: این طرح کماکان با قوت در استان در حال اجرا می‌باشد و تا تحقق کامل طرح در استان ادامه خواهد داشت و با همکاری دستگاه‌های زیربط، نظارت بر درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالا و همچنین ثبت در سامانه جامع تجارت و ۱۲۴ بصورت مستمر انجام می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده