تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۶۸۴۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازرسی‌ها در کردستان از مرز ۲ هزار مورد گذشت

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از یکم تیرماه سال جاری لغایت ۲۹ تیر ماه سال جاری در مجموع ۲ هزارو ۱۶۸ مورد بازرسی بعمل آمده که در این بازرسی‌ها ۳۷۸ مورد تخلف کشف گردید.

به گزارش می‌متالز، محمد بختیار خلیقی اظهارداشت: دراین مدت در مجموع ۲ هزارو ۱۶۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف ۳۷۸ مورد تخلف در این بازرسی‌ها خاطر نشان ساخت، در این رابطه ۳۳۸ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی خاطر نشان ساخت: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده‌ها در مجموع ۷ میلیاردو ۸۸۶ میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۴۸۲ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۴۳ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

خلیقی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و. واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده