تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۶۸۵۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد برگزار کرد؛

دومین دوره آموزشی تربیت کارور دستگاه حفاری

‌می‌متالز - دومین دوره آموزشی تربیت کارور دستگاه حفاری، ویژه نیرو‌های شرکت اکتشافات پویا مس ایرانیان، توسط مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد و با مشارکت مجتمع‌های معدنی سرب نخلک و خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، دومین دوره آموزشی تربیت کارور دستگاه حفاری، ویژه نیرو‌های شرکت اکتشافات پویا مس ایرانیان، توسط مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد و با مشارکت مجتمع‌های معدنی سرب نخلک و خراسان جنوبی برگزار شد.

دومین دوره آموزشی تربیت کارور دستگاه حفاری که مطابق با استاندارد‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشوری با هدف تامین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز کشور و شرکت مذکور در حوزه حفاری، به مدت یک ماه از تاریخ هشتم تیرماه ۱۴۰۱ در حال اجرا است شامل دو بخش تئوری و عملی است.

شرکت کنندگان این دوره آموزشی، مباحث تئوری را در مرکز آموزش بین کارگاهی مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد و بخش عملی را با حضور در پروژه‌های اکتشافی مجتمع‌های معدنی خراسان جنوبی و سرب نخلک می‌گذرانند.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون این دوره جزو چهارمین دوره از سلسله برنامه‌های آموزشی تربیت حفار در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی است که با هدف تربیت کارور دستگاه حفاری و تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز کشور در این حوزه، توسط مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد و با همکاری مجتمع‌های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده