تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۶۹۱۶۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد
جهت آشنایی با نحوه تولید محصولات نسوز صورت گرفت؛

بازدید فرماندار لنجان از شرکت فرآورده‌های نسوز آذر

‌می‌متالز - فرماندار لنجان با حضور در شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از خط تولید این شرکت دیدن و در جریان نحوه تولید محصولات نسوز قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان با حضور در شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از خط تولید این شرکت دیدن و در جریان نحوه تولید محصولات نسوز قرار گرفت.

حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار با ایرج مختارپور مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذر و مدیران این شرکت در سخنان کوتاهی سرمایه انسانی این مجموعه را کارکنانی با تعصب خاص معرفی کرد و تلاش آنان را در محیط کار و هواداری از استقلال و پیگیری ارتقاء شرکت کم نظیر خواند.

فرماندار لنجان علاقه و فعالیت و پیگیری مدیران شهرستان در حوزه صنعت وتولید و کار و اشتغال را عاملی دانست که باعث شده به صورت دوره‌ای در شرکت‌های تولیدی و صنایع موجود در شهرستان حاضر و ضمن خداقوت و شنیدن صحبت‌های مسوولین شرکت‌ها جهت پیگیری مشکلاتی که از طریق کمیسیون و کارگروه اقتصاد، اشتغال و کار استان قابل دفاع می‌باشد، با ارتباط و اشرافیت بیشتر پیگیری‌های لازم در استان صورت پذیرد.

وی در ادامه سخنان خود درباره شرکت نسوز آذر گفت: جایگاه این شرکت در تراز ملی دور از تصور نیست و شرکت نسوز باید برای بازار کشور و صادرات فعال باشد.

حمیدرضا محمدی فشارکی سهم اجرای مسوولیت‌های اجتماعی در شهرستان توسط بخش صنعت را ضعیف برشمرد و از صنایع مستقر در شهرستان خواست با اجرای تعهدات خود برای ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شهرستان خصوصا در روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار پیشگام شوند و موثرتر اقدام نمایند.

فرماندار لنجان در پایان سخنان خود در حضور مدیرعامل و مدیران شرکت نسوز آذر از آنان خواست تا در خصوص موضوع مشاغل سخت پیگیری لازم را انجام دهند تا اختلافات موجود بین ادارات برطرف گردد و حق کارگران تضییع نشود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده