به گزارش میمتالز، امین ابراهیمی تامین رفاه رانندگان و ایجاد محیط ایمن برای رانندگان را از اولویتهای مجموعه فولاد خوزستان دانست و افزود: یکی از مهمترین پیامدهای راهاندازی سایت نوبتدهی و اقامتگاه رانندگان، کاهش بار ترافیکی و تسریع در زمان تحویلدهی بار است. انتظار میرود با توجه به امکانات رفاهی و وجود استراحتگاه برای رانندگان، در مدت زمانی که رانندگان برای انجام مراحل اداری و تحویل بار در محل حضور دارند، دغدغهای جز تحویل بار نداشته باشند.
ابراهیمی به سرانجام رسیدن پروژه احداث سایت نوبتدهی و اقامتگاه رانندگان فولاد خوزستان را مصداق کار جهادی دانست و اظهار داشت: مهمترین بخش فراهم نمودن زیرساخت تکریم اربابرجوع، ایجاد ساختار و سازوکارهای مورد نیاز است. تلاش مجموعه فولاد خوزستان بر ایناصل قرار دارد که تکریم اربابرجوع به صورت یک نگرش و باور درآید. رانندگان ماشینآلات سنگین بخشی از چرخه فولاد خوزستان هستند که رفاه و آسایش آنان باید فراهم شود.
در ادامه علی قبادی مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک از گنجایش بیش از ۲۵۰ دستگاه ماشینآلات سنگین در محوطهی پارکینگ خبر داد و افزود: در زمان تحویل بار در محوطه درب پنج، شاهد ایجاد صفهای طولانی و بروز نارضایتی میان رانندگان بودیم. از طرفی شرایط به گونهای بود که در برخی موارد صفهای طولانی به اطراف کشیده میشد و خطر تصادف و بروز ترافیک را به همراه داشت. با همکاری واحدهای مختلف شرکت فولاد خوزستان و پشتیبانی مدیرعامل تصمیم گرفته شد، مکانی در نزدیکی درب پنج و به منظور استقرار ماشینآلات و رانندگان احداث شود. بر همین اساس محوطهای به مساحت پنج هکتار شناسایی و کار احداث در کمتر از سه ماه به سرانجام رسید.
قبادی در ادامه گفت: نحوهی حضور رانندگان بدین صورت است که پس از پذیرش در ورودی پارکینگ، بلافاصله با همکاری قسمت کارشناشی کالا، نسبت به اعلام نوع بار و انجام تشریفات قانونی اقدام میشود. در ادامه با توجه به نوع محموله و زمانبندی در نظر گرفته شده، خودروهای سنگین وارد شده در پارکینگ استقرار پیدا میکنند و تا زمان ورود بار به شرکت فولاد خوزستان، رانندگان در محل استراحتگاه مستقر میشوند. فعالیت پارکینگ به صورت شبانهروزی است. بدون شک انجام چنین پروژهای در کمتر از سه ماه، جز با حمایت و پیگیری مدیرعامل و همراهی واحدهای مختلف فولاد خوزستان امکانپذیر نبود.