تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۲۷۱۶۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رکورد‌های گروه فولاد خوزستان پایان ندارد؛

رکورد آماده بکاری ناوگان شرکت فولاد لجستیک پس از ۵ سال شکسته شد

‌می‌متالز - شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در اول شهریور ۱۴۰۱ میزان آماده بکاری واگن‌های خود را به ۹۵ درصد رساند و این امر در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش می‌متالز، علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک اظهار داشت: با هدف ارتقای آماده بکاری ناوگان، دستیابی به رکورد‌های متوالی در سال‌های گذشته، علاوه بر اینکه در ۵ سال گذشته بی سابقه بوده، در مرداد ماه میزان آماده بکاری عملیاتی فولاد لجستیک به بالاترین حد خود در طی سالیان گذشته تاکنون رسید، که این مهم با همت و پشتکار کارکنان شرکت فولاد لجستیک محقق شد.

مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک، با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی شرکت لکوموتیو ریل اروند در راستای افزایش سرعت و کیفیت تعمیرات اساسی، ویژه و جاری واگن‌ها در ۵ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ برای تحقق اهداف و با غلبه بر مشکلات و محدودیت‌های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و قطعات (واگن باری) مورد نیاز، می‌توان به تجربه، تلاش کارکنان و دستاورد‌های فولاد لجستیک در نیمه نخست امسال اشاره کرد.

وی با اشاره به مولفه‌های مهم و تاثیرگذار در راستای پیشبرد اهداف و توسعه، افزود: نخست اینکه رسالت حمل محصولات فولادی را با برنامه ریزی صحیح و شناخت و اولویت بندی مشکلات می‌توان به صورت صحیح و سیستماتیک نسبت به بهبود نظام مدیریت حمل و نقل محصولات و کالا‌های وابسته به فولاد خوزستان، اقدام مطلوب را اجرایی نماییم و دوم اینکه از تجربیات و رهنمود‌های مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان استفاده در این راستا استفاده نماییم.

وی این برنامه ریزی هدفمند و آماده بکاری ۹۵ درصدی را یک رکورد بی سابقه در کشور خواند و این دستاورد را نتیجه انجام تعمیرات سالیانه کیفی با تکیه بر توانایی کارکنان و متخصصان داخلی و بومی دانست.

علی قبادی با اشاره به محدودیت‌هایی که به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، افزود: با پیگیری واحد‌های مختلف این شرکت واگن‌های متوقف در طول خطوط راه آهن نیز راه اندازی و وارد چرخه بهره برداری گردید و تلاش کردیم علیرغم وجود این محدودیت ها، در مسیر تعمیرات پایدار گام برداریم. خدا را شاکریم که در طلیعه‌ی سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است، گام‌های استواری در راستای تحقق شعار سال برداریم.

مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک در پایان اظهار داشت: با توجه ویژه مدیریت به تامین به موقع قطعات و پشتیبانی از واحد‌های نت و البته تعهد کاری و همبستگی همه کارکنان شرکت، این دستاورد‌ها در سال جاری محقق شد و در ادامه نیز همه توانایی خود را برای افزایش آماده بکاری واگن‌ها و خودکفایی به کار می‌گیریم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنیم.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد