تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۲۷۴۹۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

توسعه همکاری‌های آموزشی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و شرکت فولاد مبارکه اصفهان

‌می‌متالز - در جلسه‌ای که به منظور هم اندیشی پیرامون اجرای سیاست‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار شدابراهیم کاظمی مدیرآموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه به تشریح اکوسیستم شرکت فولاد و نیز مدل توسعه سرمایه انسانی مربوط به این مجموعه پرداخت و گفت ماموریت این واحد حصول اطمینان از داشتن دانش و مهارت مکفی کارکنان شرکت فولاد و توجه به علایق و سبک کاری لازم برای انجام موثر شغل ایشان در حال و آینده دانست.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم کاظمی اضافه کرد: مهارت و توان افزایی سرمایه‌های انسانی و ارتقا شایستگی و روحیه نوآوری رهبران این مجموعه صنعتی و نیز ترویج فرهنگ سبک زندگی شاد و با نشاط در خانواده‌های ایشان و پایش نیاز‌های آموزشی آنان از اهمیت ویِژه‌ای برخوردار می‌باشد و جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان را با توجه به رسالت و نیز عملکرد درخشان و جایگاهی که در جامعه دارد مرجعی قدرتمند و موثر در این امر دانست.

در ادامه ابوذر پودرمدنی رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی به معرفی ساختار و معاونت‌های موجود در جهاددانشگاهی واحد صنعتی پرداخت و عنوان نمود با وجود دانش فنی و داشتن متخصصین، پروژه‌های پژوهشی و آموزشی بسیار زیادی در سطوح مختلف توسط این واحد انجام شده است.

پورمدنی به دپارتمان‌ها و مراکز کوتاه مدت تخصصی با پراکندگی خوب در سطح استان و مرکز آموزش‌های آنلاین و نیز مرکز آزمون اشاره کرد و اعلام نمود که در زمینه تکمیل تحصیلات و اجرای دوره‌های آموزشی کاربردی و مهارتی با رویکرد تخصصی و برگزاری آزمون‌های مختلف آماده همکاری با شرکت فولاد می‌باشد.

درپایان غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اشاره به سابقه طولانی مدت فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و همچنین خدمات ارائه شده به شرکت‌ها و صنایع کوچک و بزرگ کشور افزود: تغییرات ایجاد شده در جامعه و اهمیت یافتن بیشتر موضوع اشتغال و ارتقاء شغلی برای جوانان از یک طرف و اولویت یافتن افزایش بهره وری و ارتقا توانمندی نیروی انسانی در کسب و کار‌ها از سوی دیگر به همراه فشار تغییرات تکنولوژی باعث شد تا در حوزه آموزش نیز ناچار به تغییرات اساسی در نگرش‌ها و شیوه‌های برنامه ریزی و اجرا باشیم.

وی گفت: رویکرد معاونت آموزشی این واحد نیز توانمندسازی جامعه هدف برای مشاغل حال و آینده با استفاده از تجربیات شرکا و ذینفعان و نتایج آینده پژوهی‌های انجام شده است. به همین منظور نشست‌های متعددی با صاحبان کسب و کار‌ها و فعالین اقتصادی انجام شده و به مرور نتایج آن مشاهده خواهد شد.

وی چشم انداز خوبی در پرورش شایستگی‌های سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد با همکاری جهاددانشگاهی متصور شد و گفت جهاددانشگاهی واحد صنعتی با در دسترس داشتن رسانه و پایگاه خبری بازارکار گام‌های بلندی نیز در حوزه اطلاع رسانی اخبار آموزشی و اشتغال زایی به عموم جامعه برداشته است.

منبع: بازار کار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده