تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۴۴۵
کد خبر: ۲۷۵۶۹۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور مدیرکل صمت خراسان رضوی در نمایشگاه سنگ ورونا

‌می‌متالز - مدیر کل صمت خراسان رضوی به همراه اعضای هیات رئیسه خانه معدن و جمعی از فعالان حوزه معادن و سنگ‌های تزیینی استان از نمایشگاه بین المللی نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، امیررضا رجبی گفت: نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) از ۵ الی ۸ مهر ۱۴۰۱ در شهر ورونا کشور ایتالیا برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) یکی از مهمترین رویداد‌های مرتبط با صنعت سنگ‌های طبیعی در دنیاست و کل زنجیره‌ی تامین و تولید، از مواد خام اولیه گرفته تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده‌ی این صنعت و همچنین ماشین آلات پردازش و فناوری‌های کاربردی سنگ‌های طبیعی در معماری و طراحی‌ها را به شکلی جامع و کامل ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی با تنوع بالای سنگ‌های تزئینی علی الخصوص گرانیت، مرمریت و مرمر جایگاه ویژه‌ای در تولیدات سنگ‌های ساختمانی کشور دارد تصریح کرد: حضور در این رویداد تجاری به منظور ایجاد بازار‌های جدید، افزایش صادرات و ارزآوری برای کشور برنامه ریزی و انجام شده است.

مدیرکل صمت استان گفت: این نمایشگاه یک رویداد برجسته در جهان برای صنعت وابسته به سنگ است و کل زنجیره تأمین آن را نشان می‌دهد، از محصولات خام گرفته تا محصولات نیمه تمام و نهایی، از ماشین آلات و فناوری‌های فرآوری گرفته تا کاربرد‌های احتمالی سنگ در معماری و طراحی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده