تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۷۹۳۵
سرویس خبر : انرژی
عصر امروز به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

نمایشگاه عکس صنعت انتقال با عنوان «ایران دوستت داریم» افتتاح می‌شود

می متالز - نمایشگاه عکس دستاوردهای صنعت انتقال نفت ایران با عنوان «ایران دوستت داریم» همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در فرهنگسرای ارسباران بازگشایی می‌شود.
نمایشگاه عکس صنعت انتقال با عنوان «ایران دوستت داریم» افتتاح می‌شود

به گزارش می متالز، آیین گشایش رسمی این نمایشگاه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز (شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه) با حضور عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در فرهنگسرای ارسباران (هنر) تهران واقع در خیابان شریعتی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه به مدت ۶ روز و از ساعت ۹ الی ۲۰ برگزار می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

شرکت خطوط لوله و مخابرات دامنه فعالیتی گسترده در همه نقاط ایران دارد و به انتقال ایمن نفت‌خام از مبادی تولید به هفت پالایشگاه مهم کشور می‌پردازد.

این شرکت دریافت فرآورده‌های نفتی از پالایشگاه‌ها و انتقال آنها به مخازن انبارهای متصل به خطوط لوله در سراسر کشور، تامین سوخت مایع برخی از نیروگاه‌ها، فرودگاه‌ها و بخشی از خوراک صنعت پتروشیمی و در مجموع کنترل شبکه‌ای با کارکرد انتقال سالانه بالغ بر ۱۲۳ میلیارد لیتر مواد نفتی از طریق ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله و ۲۹۳ ایستگاه مخابراتی را برعهده دارد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد