تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۰۳
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۲۷۹۴۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سخنگوی کمیسیون صنایع: گزارش عملکرد وزیر صمت تا حدودی راضی کننده است

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کاری که فاطمی امین به کمیسیون ارائه کرد تا حدودی راضی کننده است.

به گزارش می‌متالز، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح استیضاح وزیر صمت گفت: موضوع استیضاح وزیر صمت که از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده، یک کار عرفی در مجلس بوده که وزیر بایستی پاسخگوی سووالات نمایندگان در صحن مجلس باشد.

روح الله عباسپور خاطرنشان کرد: در بحث استیضاح وزیر صمت نیز نباید عجولانه تصمیم گرفت و بایستی در انتظار دفاعیات سیدرضا فاطمی امین در صحن مجلس باشیم و امیدواریم ایشان بتواند پاسخگوی سووالات و ابهامات نمایندگان مردم باشد.

وی در پاسخ به این سووال که پیش بینی شما از آن جلسه چه خواهد بود و اینکه گزارشات ایشان به کمیسیون راضی کننده بوده، تصریح کرد: باید جلوتر برویم و در انتظار این باشیم که ببینیم استدلال ایشان در پاسخ به استیضاح کنندگان چه هست، گزارشاتی هم که از ایشان ارایه شده بد نبوده و تا حدودی راضی کننده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در حوزه معادن فاطمی امین نتوانسته انتظارات را برآورده کند تا جایی که این مساله را می‌توان به خوبی از سخنان مقام معظم رهبری نیز متوجه شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده