تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۸۰۰۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سامانه سامد

‌می‌متالز - علی تشنه دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان به اتفاق معاونین اداره کل به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات هم‌استانی‌های عزیز، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافتند.

به گزارش می‌متالز، در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم شریف استان، علی تشنه دل مدیرکل صمت استان با حضور در مرکز سامد استانداری سمنان، از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سؤالات و تماس‌های مردمی پاسخ داد.

مدیر کل صمت استان سمنان، پس از استماع دقیق درخواست‌ها و مشکلات مطروحه و پاسخگویی به تماس‌های مردمی، نسبت به رسیدگی موارد مطروحه و در جهت رفع موانع موجود دستوراتی صادر نمود.

گفتنی‌ست این برنامه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه، با حضور مدیرکل صمت استان، معاون نظارت و بازرسی و معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

شایان ذکر است سامانه سامد با شماره تماس ۱۱۱ به عنوان پل ارتباطی میان مردم با مسوولین بوده که مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در این سامانه، پاسخگوی مطالبات مردم می‌باشند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

عناوین برگزیده