تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۴۸۰
کد خبر: ۲۸۰۳۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
در گفتگو با «می متالز» بیان شد:

فولاد غدیر نی ریز، کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند

‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد غدیر نی ریز معتقد است افزایش ظرفیت به موازات ارتقای کیفیت در این مجموعه انجام خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، «محسن مصطفی پور» مدیرعامل فولاد غدیر نی ریز، در گفتگو با «می متالز»، با اشاره به بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱، اظهار کرد: برگزاری این نوع سمپوزیوم ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها که در کنار خود نمایشگاه‌هایی را هم دارد برای برقراری ارتباط‌های جدید و استحکام ارتباطات گذشته بسیار مهم است.

وی افزود: چنین رویداد‌هایی به تبادل اطلاعات و تکنولوژی‌ها کمک می‌کند. خوشبختانه حضور بسیار خوبی را شاهد بودیم، به هر حال در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات کرونایی با محدودیت‌هایی مواجه بودیم که امسال شاهد هستیم نمایشگاه با رونق خوبی مواجه بود.

مدیرعامل فولاد غدیر نی ریز، تصریح کرد: امیدوار هستیم این رویداد در سال‌های آینده با کیفیت بسیار خوبی همراه باشد. به طور کلی نمایشگاه خوبی را در این دوره شاهد بودیم که هم تعداد شرکت‌ها چشمگیر بود و هم مدیران ارشد حضور داشتند.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در این مجموعه بیان کرد: ما در موضوع توسعه اولویت اصلی ما تسریع در بهره برداری از کارخانه فولادسازی است که در سال جاری محقق می‌شود. اجرای پروژه گندله سازی نیز از طرح‌های مهم دیگر ما در مجموعه است. همچنین اجرای پروژه آهک نیز در دستور کار است. در تلاش هستیم تا معدن خوبی را در اختیار گرفته و در کنار آن بتوانیم کارخانه کنسانتره سازی را هم ایجاد کنیم.

مصطفی پور همچنین بیان کرد: در بحث کیفیت هرگز آن را فدای کمیت نخواهیم کرد. اگر بخواهیم افزایش ظرفیت صورت بگیرد بر اساس اقدامات کارشناسی خواهد بود که کیفیت و کمیت هر دو با یکدیگر رشد پیدا کنند.

وی درباره قیمت‌ها و ارائه محصول در بورس کالا نیز اظهار کرد: معتقد هستم بهترین روش تعیین قیمت عرضه و تقاضا است، بازار باید به دست خودش تنظیم شود. عرضه در بورس هم موضوع مهمی است که باعث شفافیت و روان شدن فروش می‌شود، اما بورس باید فضا را به نحوی مدیریت کند که تمام زنجیره از آن بهره‌مند شوند.

فولاد غدیر نی ریز، کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند

گفت و گو از علیرضا جعفری نژاد

عناوین برگزیده