تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۸۰۵۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه توضیحات فنی ۵ پروانه اکتشافی مزایده‌های متعلق به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار شد

می‌متالز - جلسه ارائه مشخصات و توضیحات تعداد ۵ پروانه اکتشافی متعلق به این سازمان برای عناصر پلی‌متال، طلا (سنگ آهن)، گلاکونیت و ید در استان‌های گلستان و خراسان رضوی برگزار شد.
جلسه توضیحات فنی ۵ پروانه اکتشافی مزایده‌های متعلق به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار شد

به گزارش می‌متالز، بعدازظهر ۱۳بهمن ۱۳۹۷، جلسه ارائه مشخصات و توضیحات تعداد ۵ پروانه اکتشافی متعلق به این سازمان برای عناصر پلی‌متال، طلا(سنگ آهن)، گلاکونیت و ید در استان‌های گلستان و خراسان رضوی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مزایده، کارشناسان این سازمان به ارائه مشخصات فنی و فعالیت‌های انجام شده در  این محدوده‌ها پرداختند بر همین اساس مهندس محمدباقر دُرّی، محدوده ید خیرخواجه در گنبد کاوس استان گلستان، مهندس حسین هادی‌زاده محدوده پلی‌متال همراه طلا نیان در جنوب‌ غرب بجستان و محدوده پلی‌متال همراه طلا زیارو در شمال شرق کیبرکوه خواف در استان خراسان رضوی، مهندس محمد صفری محدوده پلی‌متال منطقه کبودان در شمال بردسکن استان خراسان رضوی(تجمیع ۴ محدوده) و دکتر محمد‌رضا جان‌نثاری محدوده گلاکونیت حمام قلعه در خراسان رضوی را معرفی کردند و به سوالات حاضران در خصوص این پروژه‌های اکتشافی پاسخ دادند.

در پایان این جلسه، دکتر عباس گل‌‌محمدی، معاون اکتشاف سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به بیان شرایط مزایده، نحوه در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به محدوده‌ها به برندگان و شرایط بازگشایی پاکت‌های مزایده پرداخت و به سوالات متقاضیان حاضر در جلسه پاسخ داد.

مهلت تحویل پاکت‌های این مزایده که پیش‌تر در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار  توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اطلاع‌رسانی شده بود، تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ به‌صورت حضوری به دبیرخانه این سازمان است.

شایان ذکر است ثبت درسامانه ستاد دولت به آدرس www.setadiran.ir مطابق مقررات و تاریخ اعلام شده برای متقاضیان الزامی خواهد بود

عناوین برگزیده