تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۱
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۲۸۱۵۹۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
خودرو‌های آتی بازار

معرفی محصولات جدید آمیکو در حضور مدیران معادن و فعالان صنعت حمل و نقل

‌می‌متالز - روز گذشته گروه صنعتی آمیکو (ارس خودرو دیزل) با هدف بررسی ظرفیت‌های همکاری در در بخش صنعت، معدن و حمل و نقل، اقدام به برگزاری همایشی بزرگ در هتل المپیک تهران کرد و در این همایش ضمن معرفی توانمندی‌های آمیکو، به معرفی محصولات این شرکت در حضور فعالین عرصه صنعت و معدن کشور پرداخت و همچنین شرایط فروش ویژه‌ای را نیز برای ایشان در نظر گرفت.

به گزارش می‌متالز، این همایش که با نام همایش شناخت ظرفیت‌های همکاری در صنعت و معدن در بخش حمل و نقل توسط گروه صنعتی آمیکو برگزار می‌شود، از روز گذشته آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، محل برگزاری این همایش نیز هتل المپیک تهران است.

همانطور که گفتیم، در خلال این همایش امکان بازدید از برخی محصولات و نیز بهره مندی از شرایط فروش ویژه همایش برای خرید خودرو‌های تجاری گروه صنعتی آمیکو اعم از کامیون جفت ۲۶۳۱، پیکاپ آمیکو آسنا و کامیون تک ۱۹۲۹ آمیکو وجود دارد. این همایش از امروز تا پایان هفته از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا ۱۵:۳۰ در هتل المپیک با حضور مدیران معادن و صنایع وابسته و فعالان صنعت حمل و نقل با همراهی انجمن‌های فولادی برگزار می‌شود.


مشخصات فنی کامیون ۲۶۳۱ آمیکو


آمیکو یکی از خوشنامترین تجاری سازان بخش خصوصی کشور است که تا کنون توانسته محصولات متنوعی اعم از کامیون، کشنده، پیکاپ و انواع دیگر خودرو‌های تجاری با کاربری‌های مختلف را به بازار کشور عرضه کند، یکی از محصولات آمیکو که در این همایش به حضار معرفی شد، کامیون ۱۰ چرخ ۶×۴ این شرکت با نام ۲۶۳۱ است.
حداکثر وزن ناحالص کامیون آمیکو ۲۶۳۱، ۲۶ تن است و وزن خالص آن نیز با کاربری کمپرسی حدود ۱۲ تن اعلام شده است؛ این کامیون آمیکو به پیشرانه ۶ سیلندر خطی Weichai با حجم ۱۱۵۹۶ سی سی مجهز شده که قادر به تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه در حال حاضر دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ EEV بوده و امکان ارتقا به استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد. نیروی تولیدی آن نیز توسط گیربکس دنده‌ای ۱۲+۲ به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. با این پیشرانه، کامیون ۲۶۳۱ آمیکو یکی از قدرتمندترین کامیون‌های ۱۰ چرخ موجود در بازار ایران محسوب می‌شود.


قیمت و شرایط فروش کامیون جفت محور ۲۶۳۱ آمیکو


کامیون ۲۶۳۱ آمیکو با کاربری کمپرسی معدنی با قیمت ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون فروخته می‌شود که طبق گفته دکتر ترکی، مدیرفروش گروه صنعتی آمیکو با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه خواهد شد. کامیون آمیکو ۲۶۳۱ با کاربری میکسر بتن نیز به بازار عرضه می‌شود که قیمت این نسخه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده و تحویل آن به صورت ۹۰ روزه است. در حال حاضر امکان فروش کامیون ۲۶۳۱ آمیکو در کاربری کمپرسی سنگین معدنی به صورت نقدی و اقساطی وجود دارد؛ شرایط اقساطی این کامیون با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت بوده و باقی مبلغ نیز طی ۱۲ چک و در ۱۲ ماه پرداخت خواهد شد.

مدیر فروش آمیکو در ادامه از برنامه ریزی این شرکت برای عرضه اقساطی کاربری میکسر بتن کامیون ۲۶۳۱ در آینده نزدیک و همچنین تولید و عرضه نسخه کمپرسی سبک این محصول با هدف مصارف آنرود و جاده‌ای خبر داد، وی افزود: امکان تجهیز این کامیون به کاربری آتش نشانی نیز وجود دارد.


مشخصات فنی کامیون آمیکو ۱۹۲۹ شش چرخ


مدیران آمیکو در همایش دیروز همچنین اعلام کردند که این شرکت به زودی یک کامیون شش چرخ جدید به نام ۱۹۲۹ را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. کامیون ۱۹۲۹ قدرتمندترین کامیون باری شش چرخ موجود در بازار ایران خواهد بود که ظاهرا به همان پیشرانه ۱۱۵۹۶ سی سی برادر بزرگتر خود یعنی آمیکو ۲۶۳۱ مجهز می‌شود و به موجب آن عنوان قدرتمندترین کامیون تک محور موجود در بازار ایران را بدست می‌آورد. کامیون آمیکو ۱۹۲۹ در قدم اول در کاربری باری فلزی به بازار عرضه می‌شود که قیمت آن پس از رونمایی اعلام خواهد شد. تحویل کامیون ۱۹۲۹ آمیکو به صورت ۳۰ روزه بوده و آمیکو برای آن شرایط فروش نقدی و اقساطی در نظر گرفته است.

گروه صنعتی آمیکو قصد دارد که در گام‌های بعدی کاربری تانکر آب، بالابر، جرثقیل، پمپ بتن و … را نیز روی کامیون ۱۹۲۹ نصب کند. لازم به ذکر است که امکان پیش ثبت نام کامیون ۱۹۲۹ آمیکو در این همایش که تا پایان هفته برگزار می‌شود برای بازدیدکنندگان و حضار وجود دارد.

پیکاپ آمیکو آسنا توربو به زودی رونمایی شود


پیکاپ آمیکو آسنا نامی آشنا برای علاقمندان به سگمنت پیکاپ‌ها و طبیعتگردیست. گروه صنعتی آمیکو از سال ۱۳۹۷ پیکاپ آسنا دنده‌ای را با پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه کرد. آمیکو آسنا به دلیل سواری نرم به نسبت سایر پیکاپ ها، کابین و حوض بار بزرگتر از رقبا و قابلیت‌های بیراهه نوردی بالا به سرعت به محبوبیت بالایی دست یافت. سال گذشته بود که گروه صنعتی آمیکو تعداد محدودی از پیکاپ آمیکو آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک را به بازار عرضه کرد که به پیشرانه قدرتمند ۴k۲۲ میتسوبیشی مجهز شده بودند.

حال گروه صنعتی آمیکو با فیدبک‌هایی که از بازار و مشتریان گرفته، قصد دارد به زودی پیکاپ آمیکو آسنا دنده‌ای توربوشارژ را رونمایی کند که به پیشرانه قدرتمند ۴k۲۲ میتسوبیشی با توان ۲۱۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر و گیربکس شش دنده دستی مجهز شده است. آمیکو آسنا توربو ضمن اینکه از پیشرانه قدرتمندتری نسبت به نسخه دنده‌ای اولیه بهره می‌برد، دارای تریم داخلی جدید و بروزرسانی ظاهری بوده که چهره آن را مقداری مدرنتر جلوه می‌دهد.

منبع: خودرو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده