تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۸۱۸۳۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درآمد آبان ماه سیمان قاین ۷ درصد بالاتر از میانگین درآمدی بود؛

در جا زدن درآمد ماهانه "سقاین"

‌می‌متالز - شرکت سیمان قاین در هشتمین ماه از سال ۱۴۰۱ با کاهش درآمد ۴ درصدی نسبت به مهرماه روبه‌رو بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان قاین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش سیمان به دست آورد بالغ‌بر مبلغ ۳۱ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مجموع درآمد تجمیعی این شرکت سیمانی نزدیک به ۲۳۲ میلیارد تومان بود.

در جا زدن درآمد ماهانه
سیمان قاین در آبان ماه میزان درآمدی که از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین میزان درآمدزایی "سقاین" در این دوره مربوط به بازار داخلی با ۲۶ میلیارد تومان بود و میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد برابر با ۵ میلیارد تومان بود.

"سقاین" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و همچنین گفتنی است که سیمان قاین میزان درآمدی که در آبان ماه به دست آورد ۷ درصد بالانر از میانگین ماهانه در ۷ ماه گذشته بود.

درآمد‌های عملیاتی سیمان قاین در آبان ماه

شرکت سیمان قاین در هشتمین ماه از سال ۱۴۰۱ با کاهش درآمد ۴ درصدی نسبت به مهرماه روبه‌رو بود و این کاهش درآمد در این دوره ماهانه برابر با مبلغ یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان بود، این شرکت سیمانی روند آرام و بدون تلاطمی را در کسب درآمد پشت سر گذاشت و دچار تغییرات عمده‌ای نبود.

در جا زدن درآمد ماهانه
سیمان قاین در آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت در مقایسه با آبان ماه سال گذشته شاهد رشد ۴۷ درصدی بود، پرفروش‌ترین محصول "سقاین" در آبان ماه مربوط به فروش سیمان در بازار داخل کشور با مبلغ ۲۶ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۴۵۷ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته تغییر عمده‌ای را به همراه نداشت.

محصول کلینکر با وجود آنکه نامش در فعالیت ماهانه سقاین به ثبت رسید، مدتی است که در بازار داخلی و خارج از کشور به فروش نرفته است و از ابتدای سال مالی تاکنون تنها در خردادماه این محصول در بازار خارج از کشور مورد معامله قرار گرفت.

فروش محصولات "سقاین" در آبان ماه سال جاری

سیمان قاین مقدار فروش محصولات خود در آبان ماه سال جاری را برابر با ۶۶ هزار و ۸۶۸ تن اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد کاهش پیدا کرد، در هشتمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به مقدار فروش ۴۸۹ هزار تن رسید که در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد افزایش فروش را تجربه کرد.

در جا زدن درآمد ماهانه
سیمان در بازار داخل کشور عنوان بیشترین مقدار فروش را با ۵۶ هزار و ۵۷۱ تن به خود اختصاص داد که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۳ درصدی را به همراه داشت.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده