تاریخ: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۸۲۵۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (Iso ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) و نظام مدیریت زیست محیطی (Iso ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) به مدت یک سال برای شرکت فولاد خوزستان

‌می‌متالز - ممیزی مراقبتی دوم نظام‌های مدیریت مذکور از تاریخ ۷ آذر الی ۹ آذر ۱۴۰۱ به‌وسیله تیم ممیزی شرکت SGS ایران به سر ممیزی علیرضا عبادی در مدت ۱۲ نفر روز انجام شد.

به گزارش می‌متالز، بر پایه این گزارش، جلسه اختتامیه این ممیزی به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره برداری و توسعه و با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی و جمعی از مسوولان شرکت، روز چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این جلسه علیرضا عبادی سرممیز گروه ممیزی، کاهش حوادث به میزان ۹۰ درصد را ستود و آن را دستاورد ارزشمندی برای شرکت فولاد خوزستان برشمرد.

وی بازرسی کپسول‌های اطفاء حریق را که هر دوهفته یکبار براساس یک برنامه منظم و مطابق استاندارد‌های موجود توسط مدیریت HSE انجام می‌شود را اقدامی منحصر به فرد در سطح کشور برشمرد که نمونه آن را در هیچ شرکت یا سازمان داخلی مشاهده ننموده است.

در پایان محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با تشکر از زحمات واحد‌های پاسخگوی ممیزی، برگزار کنندگان آن و تیم ممیزی شرکت SGS، با بیان این موضوع که مدیریت ارشد فولاد خوزستان برای طراحی و اجرای پروژه‌های زیست محیطی هیچ‌گونه محدودیتی را قائل نیست، اهمیت مسائل و موضوعات زیست محیطی، ایمنی و سلامت شغلی را در سازمان برای تیم ممیزی تشریح کرد و اذعان داشت که این خط مشی با قدرت ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، نتیجه این ممیزی تمدید گواهینامه‌های ایمنی و سلامت شغلی و زیست محیطی برای مدت یک سال می‌باشد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده