تاریخ: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۲۸۳۳۵۴
میرتاج الدینی:

برنامه قابل قبول بذرپاش برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی به عنوان چالش اصلی وزارت راه

‌می‌متالز - نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشکل تامین منابع مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی را مهمترین چالش وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: آقای بذرپاش برای مدیریت این وزارتخانه و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌‎ها برنامه داشته و با توجه به سوابق موفقی که دارد، می‌تواند وزیر موفقی در این وزارتخانه باشد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا میرتاج الدینی، در خصوص معرفی "مهرداد بذر پاش" به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به سوابق موفق وی در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون صنایع معادن مجلس، معاون رئیس جمهور و ریاست دیوان محاسبات کشور اشاره کرد و گفت: آقای بذرپاش اشراف کاملی بر مسائل و مشکلات کشور داشته و با ویژگی‌های مدیریتی خود وزیری توانمندی برای اداره وزارت راه خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی وزارت خانه‌ای وسیعی بوده که تنها یک مدیر با نگاه راهبردی می‌تواند آن را اداره کند و آقای بذرپاش توان مدیریتی خوبی در حوزه ساماندهی نیروها، برنامه ریزی راهبردی، مدیریت منابع مالی و اقتصادی دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چالش تامین منابع مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی را مهمترین چالش وزارت راه و شهرسازی دانست و افزود: تامین مالی این پروژه‌ها و برون رفت از این چالش اساسی، از عهده وزیری بر می‌آید که برنامه داشته باشد تا در اجرای پروژه‌های حوزه راه، حمل و نقل ریلی و ساخت مسکن موفق عمل کند. تهاتر نفت یکی از راه‌های تأمین منابع مالی برای اجرای پروژه‌های کلان عمرانی بوده که به دلیل اشراف آقای بذرپاش به مسائل بودجه ای، می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های خود را ارائه کرده که در صورت اجرای موفق آن می‌تواند، در وزارت راه و شهرسازی موفق باشد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده