مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:

به گزارش می متالز، بر اثر انفجار گاز در یک معدن متروکه زغال سنگ پنج نفر کشته و ۲۰ نفر نیز در زیر آوار محبوس شدند.
این انفجار بر اثر اتصال در کابلهای برق ایجاد شده و با توجه به وجود گازهای سمی و زغال سنگ باعث آتشسوزی و ریزش معدن شده است.
نیروهای امدادی حاضر در صحنه معتقدند که بر اساس شواهد افرادی که زیر آوار ماندهاند هنوز زنده هستند اما به دلیل انتشار گازهای سمی برای نجات آنها زمان زیادی وجود ندارد.
این معدن زغال سنگ سالها بدون استفاده رها شده بود اما صبح امروز تعدادی از فقرا، برای دزدیدن کابلهای مسی به آنجا رفته بودند.
به گفته مقامات محلی دزدیدن کابلهای مسی و فروش آنها در بازار آزاد به امری مرسوم در این منطقه تبدیل شده است.