تاریخ: ۰۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۵۷
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۸۶۰۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بلاتکلیفی ۱۵۰ هزار دستگاه رمز ارز در سازمان اموال تملیکی

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه رمز ارز در انبار‌های سازمان اموال تملیکی وجود دارد که باید هر چه زودتر این دستگاه‌ها تعیین تکلیف شود و بدون آسیب به شبکه برق بتوان از این سرمایه‌ها استفاده کرد.

به گزارش می‌متالز، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به وجود حدود ۱۵۰ هزار دستگاه رمز ارز در سازمان اموال تملیکی گفت: بخشی از دستگاه‌های رمز ارز با رأی برائت و حکم قضایی مسترد شد، اما در برخی از استان‌ها مانع استرداد شدند.

وی ادامه داد: توانیر باید هر چه زودتر دستگاه‌های رمز ارز را تعیین‌تکلیف و برنامه‌ریزی کند تا بدون آسیب به شبکه برق بتوان از این سرمایه‌ها استفاده کرد.

اجتهادی بیان کرد: موضوع جلوگیری از رسوب کالا هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی دولت نهایی شد و پس از تصویب در صحن دولت به مجلس ارسال خواهد شد و تعیین‌تکلیف کالا‌ها در گمرک، بنادر، سازمان اموال تملیکی و سایر سازمان‌ها مشخص می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به تغییر ساختار این سازمان گفت: طبق دستور رئیس جمهور، این تغییر ساختار در بخش ستادی صورت گرفت و امروز تمامی ادارات سازمان اموال تملیکی به اداره کل ارتقا پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده