تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۲۸۶۷۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در همایش مکتب حبیب مطرح شد؛

تأکید هم‌رزم شهید سلیمانی بر نقش صنعتگران در شکست محاصره اقتصادی کشور

‌می‌متالز - همرزم شهید سردار سلیمانی در همایش «مکتب حبیب» گفت: حرکت در مسیر ولایت و خدمت خالصانه به مردم، انتظار شهید سپهبد سلیمانی از همگان بالاخص صنعتگران است

به گزارش می‌متالز به نقل از ایراسین، همایش «مکتب حبیب» به مناسبت یادواره سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رویکرد «کار و مدیریت جهادی در صنعت» با حضور حجت‌الاسلام کاظمی همرزم شهید سپهبد سلیمانی، محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا، مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان و جمعی از مسوولین شهرستان‌های لنجان، فولادشهر، ویلاشهر و... صبح امروز در مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظمی هم‌رزم سردار سلیمانی در این همایش بیان کرد: کشور ما در محاصره اقتصادی است و با تحریم‌های ظالمانه روبرو شده است و در این شرایط وظیفه اصلی بر عهده جهادگران اقتصادی و صنعتگران است تا با اقدامات شایسته خود این محاصره را از بین ببرند و به اقتدار ایران اسلامی کمک کنند.

وی ادامه داد: هر زمانی که این رسالت را تشخیص دادیم وظیفه ما آغاز می‌شود. اگر دیروز وظیفه همه مردم دفاع از خاک کشور بود امروز این وظیفه برعهده صنعتگران است تا با تلاش خود از ایران اسلامی دفاع کنند.

هم‌رزم شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: در مکتب حبیب باید نخست راه شهید سپهبد سلیمانی را بشناسیم که راه ایشان در وهله نخست ولایتمداری بود.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام نهادند. در این راستا ضروری است اقتصاد دانش بنیان جدی گرفته شود و با اعمال خالصانه به کشور و مردم خدمت کنیم.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: توقع شهید سپهبد سلیمانی از ما حرکت در مسیر ولایت و خدمت با اخلاص به مردم است. این اخلاص در همه زمینه‌ها بایستی خود را نشان دهد.

گفتنی است ضمن این همایش، خاطرات سپهبد سلیمانی توسط همرزم ایشان بیان شد و گروه جهادی شهید حاج محمود شهبازی مجتمع فولاد سبا به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده