تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۸۸۲۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان زنجان مطرح کرد؛

جامعه کارگری استان زنجان، نیازمند توجه و حمایت جدی است/ تشکل‌های تخصصی ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی هستند

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه عدم توجه به درخواست‌ها و نیاز‌های جامعه کارگری، تبعات جدی به همراه دارد، گفت: جامعه ۳۵ هزار نفری تحت پوشش خانه کارگر، نیازمند توجه و حمایت جدی است.

به گزارش می‌متالز، «مهندس گلشنی» مدیرکل صمت استان زنجان در دیدار با هیات اجرایی خانه کارگر استان عنوان کرد: جامعه ۳۵ هزار نفری تحت پوشش خانه کارگر، نیازمند توجه و حمایت جدی است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به درخواست‌ها و نیاز‌های جامعه کارگری، تبعات جدی به همراه دارد، تصریح کرد: در حوزه فرش و ساماندهی فعالان این حوزه، برنامه‌های خوبی در دست پیگیری است که اجرایی خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: خانه کارگر با ارائه آمار‌های قابل تحلیل، می‌تواند در تنظیم سند‌های توسعه استان همراهی و همکاری کند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری مهمترین انتظارمان از خانه کارگر استان است، افزود: خانه کارگر می‌تواند در آموزش مهارت‌های کاربردی و مورد نیاز صنایع، معادن و اصناف به فارق التحصیلان دانشگاهی دسترسی به شغل مطمئن را برای آنان تسهیل کند.

گلشنی همچنین گفت: خانه کارگر استان می‌تواند با شناسایی مشکلات و ارائه راه حل مناسب، مسئولان را در تسهیل فعالیت‌های اقتصادی یاری رساند.

از سوی دیگر، گلشنی مدیرکل صمت استان زنجان در جلسه دیدار با اعضای هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان زنجان گفت: تشکل‌های تخصصی ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی هستند.

وی با بیان اینکه وجود تشکل‌ها نه تنها نیاز بلکه الزام است و باید از جایگاه ویژه‌ای در تصمیم گیری‌ها برخوردار باشند، تصریح کرد: اگر هدف از انجام وظایف محوله مبنی بر مطالعه، نیازسنجی و پژوهش باشد، باید با تکیه بر تشکل‌ها انجام شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: وجود محصولات متعدد تولیدی در استان با وجود متخصصین امکان پذیر شده و فعالیت تشکل‌ها به خصوص با هسته جوانان نیاز‌های فنی و علمی در دستگاه‌های اجرایی را تامین می‌کند.

گلشنی همچنین گفت: تشکل‌ها نباید به محلی برای سوءاستفاده برخی افراد خاص تبدیل شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده