تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۸۸۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره برداری از ۳ طرح مهم صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه طرح صنعتی در ششمین روز از دهه فجر ،باحضور استاندار ،نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،مشاور وزیر صنعت،معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد .
بهره برداری از ۳ طرح مهم صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده در ششمین روز از دهه فجر از افتتاح و بهره برداری سه طرح تولیدی صنعتی باحضور استاندار،نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،مشاور وزیر صمت و جمعی از مسئولان استانی خبر داد و گفت :این ۳طرح زمینه اشتغال ۴۷ نفر را فراهم کرده است .

وی افزود: نخستین پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته ، طرح آریاشیمی نوتاشبا ظرفیت تولید 40 تن متیل استات خام و غلیظ، اتیل استات، بوتیل استات، ایزوبوتیل استات و میتلال است که با حجم سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال 20 نفری برای اولین بار در کشور در شهر یاسوج به بهره برداری رسید.
دیودیده از دومین طرح افتتاحی خبر داد و گفت: شرکت تعاونی شیرین یاقوت بلورین بودکه این واحد در زمینه تولید محصولات مانند انواع آبنبات، نبات، شکلات پولکی،گز، مسقطی، شکر، مربا، شربت و تمامی محصولات وابسته به شکر فعالیت می‌کند.
به گفته وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح 20 میلیارد ریال و تسهیلات ان 8 میلیارد ریال با مشارکت بانک سپه است.
دیودیده افزود: این طرح زمینه اشتغال 20 نفر را که اغلب بانوان هستند را فراهم می‌کند.
طرح بسته‌بندی آب آشامیدنی و بطری PET دیگر طرح افتتاحی در یاسوج بود. ظرفیت تولید این واحد صنعتی 6 هزار تن ومیزان سرمایه‌گذاری 27 میلیارد ریال است، با افتتاح این واحد صنعتی 7 نفر مشغول به کار شدند.

عناوین برگزیده