تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۸۹۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان مسابقات ورزشی ایمیدرو

می متالز - نفرات برگزیده مسابقات ورزشی ایمیدرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی شدند. این مسابقات با همت مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و در رشته های شنا، پرتاب دارت، فوتبال دستی، تیراندازی و آمادگی جسمانی برگزار شد.
معرفی برگزیدگان مسابقات ورزشی ایمیدرو

به گزارش می متالز، مسابقات ورزشی ایمیدرو شرکت های تابعه در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد.

در بخش آقایان کیقباد امیری، عبد امانی و وحید فربد همراه با حسین قاسمی به ترتیب مقام های اول تا سوم شنا را کسب کردند.

حسنعلی محبی، عباس نقی زاده و فریدون مشیری در رشته پرتاب دارت به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. در بخش بانوان این رشته، خانم ها مرضیه شوکت، مریم فرهمند و لیلا باوفا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تیر اندازی مهدی اباذری، روح الله محمدی و ناصر عبدالملکی در مکان اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش بانوان نرگس باقری نژاد، فرشته شیرعلی و زهرا صحتی به عنوان نفرات برگزیده این بخش معرفی شدند.

بنابر این گزارش، در رشته آمادگی جسمانی(بالای 40 سال)، علی اصغر جوکاریان، صادق بربند و کیقباد امیری، اول تا سوم شدند و علی خانزاده، جعفر فریدون و حسن عبدامانی به عنوان نفرات برتر کمتر از 40 سال این رشته معرفی شدند.

احمد رمضانی، عباس قبایی و علی عسکر غمخوار در بخش تیمی مسابقات ترکیبی موفق به کسب مقام نخست شدند. در این بخش محمد رضا اسکندری، حسن عرب نژاد و مرتضی صدیقی به عنوان تیم دوم معرفی شدند. همچنین مرتضی محمدی، بشیر پیرمنور و حسن قاسمی در مکان سوم تیمی این رشته ایستادند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده