تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۳:۰۶
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۸۹۶۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رونمایی از چهار وب سایت و اپیلیکشن در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه

می متالز - روز پنج شنبه با حضور رییس دانشگاه ولی عصر (عج) و دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه، از چهار وب سایت و اپیلیکشن در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه در این مرکز رونمایی شد.
رونمایی از چهار وب سایت و اپیلیکشن در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، کارشناس ارشد کار آفرینی و مشاور مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه در معرفی این وب سایت ها و  اپلیکیشن ها  گفت: یکی از این وب سایت ها، وب سایت گردشگری است که با هدف معرفی جاذبه های رفسنجان و شهر انار طراحی شده است.

افشین سلیمانی سالار در افزود: ازقابلیت های ویژه این وب سایت مشارکت پذیری کارآفرینان مرتبط با گردشگری وهمچنین برنامه ریزی برای ایجاد درآمد از پتانسیل های جذاب منطقه است.

وی در ادامه به طراحی وب سایت تولیدات هنرمندان صنایع خانگی شامل صنایع دستی وپوشاک اشاره کرد و گفت: این وب سایت  با هدف ایجاد بازار های جدید و هدایت تولیدات به سمت تجاری سازی محصول و از همه مهمتر ترویج فرهنگ حمایت از تولیدات فاخر منطقه در بخش صنعت خانگی طراحی شده است.

سلیمانی سالار اظهار داشت : با توجه به اینکه در استان کرمان معادن ریادی وجود دارد ، تصمیم گرفتیم یک وب سایت  ایمنی و بهداشت با محوریت کار در معدن طراحی و در اولویت کار مرکز شتاب دهنده قرار گرفت.

 وی از جمله قابلیت های ویژه این وب سایت، اشتراک گذاری دوره های آموزشی ایمنی به طور همزمان برای شاغلین بخش معدن عنوان کرد وگفت: کارگران وکارکنان معادن در هر نقطه ایران در فاز اول و در هر نقطه دنیا در مراحل بعدی میتوانند از دوره های آموزشی بهره مند شوند.

کارشناس ارشد کار آفرینی و مشاور مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی همچنین به طراحی وب سایت مرکز شتاب دهنده اشاره کرد و گفت:  این وب سایت اساسا به جهت پهناور بودن استان کرمان با هدف ارتباط آسان ایده پردازان، سرمایه گذاران و حامیان این مرکز طراحی شده است.

وی ادامه داد: هر فرد در هر ساعت شبانه روز میتواند به وب سایت مراجعه وثبت اطلاعات خود را در بخش مربوطه انجام دهد و از طریق پیامک کد رهگیری دریافت نموده و از مراحل پیشرفت درخواست خود بدون مراجعه حضوری مطلع شود.

سلیمانی سالار در پایان تاکید کرد: تمامی این ۴وب سایت دارای اپلیکیشن کاربردی هستند و اجرای مراحل تولید توسط جوانان متعهد و متخصص شهر رفسنجان انجام گرفته است.

وی در پایان گفت: ان شالله در گام بعدی دو ویکند در حوزه آموزش وسلامت برنامه ریزی شده که زمان اجرای آن در اسفند ماه متعاقبا اعلام میشود.

گفتنی است ، در این مراسم  رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان حمایت از وب سایت گردشگری را با ایجاد لینک مشترک و حمایت از وب سایت صنعت خانگی را با رعایت اولویت استفاده از محصولات فاخر صنایع دستی منطقه به جهت ارائه به میهمانان ویژه این دانشگاه اعلام کرد.

عناوین برگزیده
واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران
با حضور سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره ایرالکو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، مدیر امور اراضی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر انجام شد؛

واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران