تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۳۳۱
کد خبر: ۲۹۰۷۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حضور مدیران زیست محیطی در اعماق معادن کوهبنان

‌می‌متالز - فرماندار کوهبنان گفت: بروکراسی اداری بزرگ ترین مانع در مسیر سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

به گزارش می‌متالز، مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق مدیر کل محیط زیست استان کرمان و جمعی از مدیران شهرستان در اعماق دورنی زمین از معدن سرب و روی کوه قلعه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت کار و مشکلات موجود قرار گرفتند.

حاضرین از معدن سرب و روی دهستان جور همچنین از محل احداث کارخانه لیچینگ در شهرک صنعتی کوهبنان بازدید کردند.

در حاشیه بازدید فرماندار کوهبنان گفت: در گذشته کمتر به سرمایه گذاران بخش خصوصی توجه شده، اما امروز برای توسعه و پیشرفت باید با پهن کردن فرش قرمز و رفع موانع از پیش روی به توسعه شهرستان کوهبنان کمک کنیم.

مجید توکلی گفت: با توجه به معادن غنی زغال سنگ و سرب و روی قطعا توسعه شهرستان کوهبنان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود که باید با تمام وجود با آنان تعامل و همکاری داشته باشیم.

او افزود: با توجه سیاست‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی باید تلاش کنیم که فضای سرمایه گذاری در شهرستان رو به رشد باشد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: بروکراسی اداری به عنوان بزرگ ترین مانع در مسیر سرمایه گذاران است که باید با تعامل و همکاری این مشکلات را مرتفع کرد.

او اظهار کرد: شورای اداری کوهبنان آمادگی کامل دارد با فراهم کردن امنیت سرمایه گذاری، تسهیلات لازم برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در اختیار آنان قرار دهد تا فرصت‌های طلایی نهفته در این شهرستان به بار نشیند.

در این بازدید وحید پور مرتضی مدیرعامل شرکت حدید و محمدجواد حبیبی پور نماینده شرکت آریا جنوب گزارشی از فعالیت‌های شرکت‌های تابعه، درخواست‌ها و مشکلات موجود را بیان و خواستار رفع موانع موجود، پیگیری طرح‌های زیست محیطی و صدور مجوز‌های لازم معادن و احداث کارخانه با همکاری مدیر کل محیط زیست استان کرمان شدند.

مدیر کل محیط زیست استان کرمان نیز قول مساعد داد پنج شنبه با تیم کار شناسی برای بازدید از معادن سرب و روی و محل احداث کارخانه در شهرستان کوهبنان حضور پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده