تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۹۲۹۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در حاشیه بیستمین جشنواره ملی تعالی سازمانی مطرح شد؛

عزم جدی فولاد سفیددشت برای ارتقاء جایگاه رقابتی در فضای کسب و کار

‌می‌متالز - مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت گفت: توفیق دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در اولین سال حضور، مسلماً مایه افتخار و نشان‌دهنده عزم جدی شرکت جهت حفظ و ارتقاء جایگاه رقابتی خود در فضای کسب و کار است.

به گزارش می‌متالز، جمشید علی بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت اظهار کرد: توفیق دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در اولین سال حضور، مسلماً مایه افتخار و نشان‌دهنده عزم جدی شرکت جهت حفظ و ارتقاء جایگاه رقابتی خود در فضای کسب و کار است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان به آینده و مسیر پیش‌رو و دست‌یابی به چشم‌انداز سازمان امیدوار بود که تعالی به یک باور و فرهنگ در سازمان تبدیل شود.


همدلی کارکنان فولاد سفیددشت برای رسیدن به اهداف مشترک

غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفیددشت ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد: بدیهی است این موفقیت در سایه حمایت‌های هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت و به یمن تلاش بی‌وقفه همکاران شرکت بوده است و بی‌شک مهمترین عامل ایجاد انگیزه در این امر، همدلی کارکنان در دستیابی به هدف مشترک بهبود مستمر و قرار گرفتن شرکت در مسیر تعالی است.

وی در ادامه افزود: هدف، دریافت گواهینامه یا برگزیده شدن نیست بلکه مهم آن است که بدانیم در چه حوزه‌هایی راه صحیح را در پیش گرفته و در چه حوزه‌هایی کاستی‌هایی وجود دارد و باید برنامه‌های آن بهبود یافته و از کیفیت بیشتری برخوردار شود.

معصومی در پایان اظهار کرد: طبق نقشه راه تعالی شرکت، کسب رتبه‌های بالای تعالی در سال‌های آتی، در دستور کار شرکت فولاد سفیددشت قرار دارد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده