تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۲۹۲۹۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
تبلوری دیگر از عمل به مسوولیت‌های اجتماعی در گروه فولاد مبارکه:

اهدای نخستین محموله اکسیژن تولیدی شرکت فولاد سفیددشت به بیمارستان‌های استان چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - سرپرست واحد تولید گاز‌های صنعتی شرکت فولاد سفیددشت از اهدای نخستین محموله تولیدی گاز اکسیژن این واحد به دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرپرست واحد تولید گاز‌های صنعتی شرکت فولاد سفیددشت از اهدای نخستین محموله تولیدی گاز اکسیژن این واحد به دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

میلاد مرادی در این باره گفت: در اوایل بهمن‌ماه سال جاری و با تلاش و پیگیری سهام‌داران، مدیریت، مشاوران و کنسرسیوم پیمانکاران، واحد تولید گاز‌های صنعتی شرکت فولاد سفیددشت به‌عنوان نخستین طرح در بین طرح‌های فولاد استانی موفق به تولید اکسیژن و نیتروژن گردید و نخستین محموله نیتروژن برای استفاده در واحد احیا مستقیم همین شرکت ارسال و نخستین محموله اکسیژن تولیدی برای استفاده در بیمارستان‌های استان به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز فرایند تولید محصول در واحد تولید گاز‌های صنعتی فولاد سفیددشت و همچنین اجرای عملیات نخستین قوس کوره الکتریکی، این شرکت با کمک شرکت فولاد مبارکه، ایمیدرو و شرکت ملی فولاد ایران تاکنون در راه‌اندازی مجموعه ذوب و ریخته‌گری پیشتاز طرح‌های فولاد استانی است.

مرادی ابراز امیدواری کرد: با اتمام فعالیت‌های مرتبط با پیش‌نیاز‌های واحد فولادسازی، تا پایان اسفندماه سال جاری شاهد استحصال نخستین ذوب از کوره قوس الکتریکی این شرکت باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده