تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۹۳۴۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استاندار گیلان برای شرکت سیمان خزر لوح واحد برتر تحقیق و توسعه سال ۱۴۰۱ صادر کرد

‌می‌متالز - لوح واحد برتر تحقیق و توسعه سال ۱۴۰۱ صادره توسط استاندار گیلان توسط مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان به مدیر عامل شرکت سیمان خزر اعطاء شد.

به گزارش می‌متالز، لوح واحد برتر صادره از سوی اسدالله عباسی ” توسط ” تیمور پور حیدری ” به ” اسحاق جمال امیدی ” به دلیل فعالیت‌های شرکت سیمان خزر در زمینه تحقیق و توسعه و دستیابی به فنآوری و نوآوری در تولید انواع سیمان سازگار با محیط زیست گیلان اعطاء شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تشکر از اداره کل صمت گیلان، کسب این موفقیت را حاصل عمل کرد بسیار مناسب پرسنل شرکت از نظر تشکیلات سازمانی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی متخصص، توان مندی‌های لازمه جهت انجام فعالیت‌های تحقیقات توسعه‌ای و کاربردی و امکانات آزمایشگاهی دانسته و انسجام، مسئولیت پذیری و جدیت همه ارکان سازمان در کسب و بومی سازی علم روز دنیا در صنعت سیمان را در دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت برشمرد.

اسحاق جمال امیدی ” افزود: تولید محصولات با کیفیت بر پایه دانش بنیان در راستای حفظ و صیانت از منابع کشور و همچنین قطع وابستگی به خارج، وجه تمایز فرهنگ سازمانی سیمان خزر می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه روند رو به رشد، در سال آتی با تقویت پتانسیل بالقوه مشتری مداری به عنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در فرآیند جاری بازنگری استراتژی شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، موجبات ایجاد فضای تجاری سالم، بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک نه رقیب تجاری در راستای منافع مشترک فعالیت خواهند نمود.

منبع: کاشف اسرار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده