تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۹۴۴۰۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کاهش آمار مراجعات در بخش خدمات پس از فروش بیانگر ارتقای کیفیت محصولات سایپا است

کاهش آمار مراجعات در بخش خدمات پس از فروش بیانگر ارتقای کیفیت محصولات سایپا است
‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدامات مثبت تیم مدیریتی جدید گروه سایپا در یکسال اخیر، کاهش آمار مراجعات در بخش خدمات پس از فروش محصولات سایپا را بیانگر ارتقای کیفیت محصولات این شرکت دانست.

به گزارش می‌متالز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدامات مثبت تیم مدیریتی جدید گروه سایپا در یکسال اخیر، کاهش آمار مراجعات در بخش خدمات پس از فروش محصولات سایپا را بیانگر ارتقای کیفیت محصولات این شرکت دانست.

سید جواد حسینی کیا با اشاره به اقدامات مثبت تیم مدیریتی جدید گروه سایپا در یکسال اخیر عنوان کرد: تولید محصولات متنوع و بر اساس ذائقه مشتریان، تحویل به موقع خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان در این بخش و همچنین حرکت به سمت تحقیق و توسعه از جمله اقدامات خوبی است که در یکسال اخیر در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی کاهش آمار مراجعات در بخش خدمات پس از فروش محصولات سایپا را نیز قابل تقدیر دانست و گفت: کاهش مراجعات در زمان گارانتی به مثابه ارتقای کیفیت محصولات بوده و از این جهت قابل تقدیر است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مونتاژ و ساخت نمونه اولیه محصولات شاسی بلند از دیگر نکات مثبت در گروه خودروسازی سایپا است و امیدوارم روند تولید خودرو‌های باکیفیت، قیمت مناسب و بر اساس ذائقه و سلیقه مشتری در مجموعه سایپا تداوم داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین به صفر رسیدن زیان دهی در شرکت سایپا تا پایان سال جاری را از چند جهت حائز اهمیت دانست و بیان کرد: به صفر رسیدن زیان دهی در گروه سایپا به معنای حرکت این شرکت به سمت سوددهی است که البته بخشی از آن ناشی از تغییرات قیمتی در محصولات است و در نهایت اگر این سوددهی در یک فرآیند رقابتی باشد بسیار ارزشمند است.

منبع: خبر خودرو

عناوین برگزیده