تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۱۱
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۲۹۴۸۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر

‌می‌متالز - صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سید مهدی صفوی در حاشیه افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی و تولیدی در یکسال اخیر رشد محسوسی داشته و امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر چندین طرح بزرگ صنعتی افتتاح و کلنگ‌زنی شده‌اند که سهم زیادی در درآمد ارزی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان دارند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد.

صفوی تصریح کرد: طرح تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در شهرستان دشتستان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۲۲۰ نفر و ظرفیت تولید ۱۸ هزار تن سالیانه، امروز افتتاح شدد.

وی اضافه کرد: طرح تولید آهک و کربنات کلسیم نیز با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر جمعه افتتاح می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۴ طرح نیز روز جمعه کلنگ‌زنی می‌شوند که ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

صفوی افزود: طرح تولید لوازم خانگی گناوه، طرح تولید پمپ و کمپرسور در جم، طرح کود فسفاته در بوشهر و تولید گچ‌برگ در تنگستان، طرح‌هایی هستند که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: مجموعا با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مذکور، ۸۵۰ شغل جدید ایجاد می‌شود.

منبع: بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده