تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۴۷۵
کد خبر: ۲۹۶۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد

‌می‌متالز - «علیرضا موسوی» به عنوان عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد.

به گزارش می متالز، «علیرضا موسوی» قائم مقام مدیرعامل شرکت «آهن و فولاد ارفع» به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) منصوب شد.

عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد

طی حکمی از سوی «بیت الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، «علیرضا موسوی» به عنوان عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد. متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای علیرضا موسوی

با استناد به صورتجلسه مجمع عمومی سالیانه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۴ شرکت توسعه معادن و فلزات مبنی بر تعیین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان عضو حقوقی هیات مدیره؛ نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی به موجب این حکم شما را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت توسعه معادن و فلزات منصوب می نمایم.

انتظار می رود با رعایت قوانین و مقررات و مفاد اساسنامه و آیین نامه های شرکت با روحیه انقلابی و جهادی، کارآمدی، پاکدستی، فسادستیزی و با تعهد و بهره گیری از ظرفیت های موجود همراه با سایر اعضای هیات مدیره در تحقق ماموریت و اهداف شرکت اقدامات اساسی به عمل آورید.

امید است با اتکال به ذات اقدس باری تعالی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.

بیت الله برقراری

عضو جدید هیات مدیره «ومعادن» معرفی شد

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد