تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۹۷۳۴۶
سرویس خبر : اجتماعی
مسابقات قهرمانی غرب آسیا

کامبک رویایی گاندو‌ها در کوارتر چهارم/ ذوب‌ آهن ایران نفت عراق را از پیش‌رو برداشت

‌می‌متالز - تیم بسکتبال ذوب‌آهن ایران در مرحله پلی آف مسابقات قهرمانی غرب آسیا نفت عراق را از پیش رو برداشت.

به گزارش می‌متالز، در اولین بازی مرحله پلی آف بسکتبال غرب دو تیم ذوب آهن ایران و نفت عراق شامگاه چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۲:۰۰ در سالن آزادی به مصاف هم رفتند. دیداری که در پایان وقت قانونی به تساوی ۹۳ بر ۹۳ کشیده شد و در وقت اضافی با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۲به سود ذوب آهن خاتمه یافت.

سبزپوشان اصفهانی در کوارتر نخست با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ شکست خوردند، در کوارتر دوم نیز تیم عراقی بازی بهتری به نمایش گذاشت و نیمه نخست با نتیجه ۵۷ بر۴۱ به سود نفت عراق به پایان رسید.

در کوارتر سوم بازی نزدیک دنبال شد و با نتیجه ۸۱ بر ۶۶ به سود نماینده عراق پایان یافت، اما در کواتر چهارم شاگردان فرزاد کوهیان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بازی را به تساوی در عدد ۹۳ کشاندند تا وقت‌های اضافی سرنوشت برنده را مشخص کند.

ذوب‌آهن در ۵ دقیقه وقت اضافی بازی نیز بسیار پرتلاش و خوب ظاهر شد و در پایان توانست با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۱ تیم نفت عراق را با شکست بدرقه کند و به نخستین پیروزی دست پیدا کند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در این مرحله باید به ۲ پیروزی از ۳ بازی دست پیدا کند تا جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را بگیرد؛ سبزپوشان در صورت صعود به نیمه‌نهایی با شهرداری گرگان بازی خواهند کرد.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴

عناوین برگزیده