تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۹۸۷۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری غدیر خبر داد:

انتقال بخشی از سهام پارسان به شرکت آپادانا ایساتیس و رفع ابهامات آن

می متالز - مدیرعامل گروه سرمایه گذاری غدیر از انتقال سهام پارسان به شرکت آپادانا ایساتیس و رفع ابهامات مرتبط با آن خبر داد.

به گزارش می‌متالز، دکتر مازیار حسینی با بیان این موضوع گفت: با توجه به برخی ابهامات و اشکالات موجود وارده بر فرآایند واگذاری دارایی­‌های سهام دو شرکت صنعتی اسفراین و اپال سنگان به شرکت آپادانا ایساتیس از زیر مجموعه‌های هلدینگ مالی گروه سرمایه گذاری غدیر که در دوره‌های گذشته مدیریت غدیر به انجام رسیده بود، هیات مدیره ضمن بررسی دقیق موارد و اشکالات مطروحه، حل موضوع را از شهریور ماه سال قبل در دستور کار خود قرار داد.

حسینی افزود: با هماهنگی و همراهی مناسب به ­عمل آمده با سهامدار عمده غدیر از یک سو و نمایندگان سهامداران خرد و اقلیت از سوی دیگر، همچنین همکاری نزدیک سازمان بورس و اوراق بهادار، مبالغ پرداختی توسط شرکت مذکور با انجام کارشناسی دقیق و رعایت کلیه تشریفات قانونی با سهام پارسان تهاتر شد.

وی تصریح کرد: تحقق این امر نشان دهنده اهتمام مدیران غدیر بر رعایت حقوق تمامی سهامداران و پایبندی به اصول حاکمیت شرکتی در کنار تاکید بر شفافیت و حرفه‌ای بودن در کار است.

حسینی با بیان اینکه حفظ حقوق سهامداران یکی از ارزش ­های کلیدی گروه سرمایه ­گذاری غدیر است و این اقدام صورت گرفته نیز در راستای حفظ اعتماد سهامداران به عنوان ارزشمندترین دارایی شرکت است، گفت: تلاش مجموعه غدیر بر این اصل استوار است که با حمایت و حراست از حقوق تمامی سهامداران خرد و کلان خود و با تاکید بر شفافیت، استفاده از فرآیند‌های مدرن مدیریتی، مالی و حاکمیت شرکتی و استفاده از دانش روز و تجارب موفق بین ­المللی در راستای سودآوری، ثبات و تاب آوری تولید گام بردارد.

گفتنی است که سهام شرکت‌های مذکور دارای ارزش قابل توجهی است که به دلیل برخی ابهامات در فرآیند‌های واگذاری مورد بررسی مجدد قرار گرفت.

منبع: شرکت سرمایه گذاری غدیر

عناوین برگزیده