تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۹۹۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

نتایج هفتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان مرکزی مشخص شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: هفتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان مرکزی روز شنبه همزمان باسراسر کشور دراراک برگزار و اعضای این اتاق منتخبین خود را برگزیدند.
نتایج هفتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان مرکزی مشخص شد

به گزارش می متالز، محمدرضا حاجی پور، در خصوص هفتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان مرکزی گفت : همزمان با سراسر کشور و در ساعت 8 صبح روز شنبه یاردهم اسفندماه سالجاری انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان مرکزی با حضور 42 داوطلب آغاز و تا ساعت 18 ادامه داشت که با توجه به استقبال بی نظیر تجار ، بازرگانان و صنعتگران با تصمیم هیئت نظارت به مدت یک ساعت تمدید شد .

وی با اشاره به الکترونیکی بودن روند انتخابات و برگزاری سالم انتخابات افزود: این انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار و آراء به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط شد که پرینت تعداد آرای مربوط در هر صندوق وجود دارد لذا امکان هیچگونه دخل و تصرفی در این خصوص وجود دارد از طرفی با نظارت دقیق هیئت نظارت و دستگاه های نظارتی خوشبختانه شاهد برگزاری رقابتی سالم بودیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی همچنین بیان کرد: با توجه به اتمام زمان رای گیری، اعلام نتایج شمارش آراء به صورت همزمان از سوی اتاق بازرگانی ایران اعلام که لیست منتخبین اتاق بازرگانی استان مرکزی در 15 کرسی بدین شرح می باشد .

با پایان شمارش آرا، «عماد مردانی» با 154 رای، «حیدر پیمانفر» با 133 رای، «منوچهر توسطی» با 118 رای، «محمدرضا محمدی» با 101 رای و «بهرنگ عقیلی نسب» با 95 رای در بخش بازرگانی انتخاب شدند.
وی درادامه افزود : در بخش صنعت نیز «علیرضا بشارت» با 149 رای، «حمید رضا مهدی نیا» با 132 رای، «علیرضا خلیلی» با 124 رای، «ابوالفضل بابایی» با 121 رای و سید «سعید رضوانی» با 109 رای انتخاب شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: «محمدحسین حیدری» با 170 رای و «بهنمام نیکفر»با 112 رای در بخش معدن و «حامد امینی مصلح آبادی» با 177 رای، «ناصر بیگی» با 124 رای و «مجتبی جلالونی» با 110 رای در بخش کشاورزی نیز از دیگر منتخبان نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی هستند.
حاجی پور در خاتمه در خصوص صدور اعتبارنامه های منتخبین خاطر نشان کرد: بعد از ارسال اعتبارنامه منتخبان از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور بلافاصله انتخابات داخلی برگزار و اعضای هیات رئیسه مشخص می شود.

عناوین برگزیده