تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۲۹۹۲۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

کاهش قیمت فولاد ضد زنگ در بازار اسپات چین

‌می‌متالز - با توجه به کاهش تقاضا و کاهش تولید، قیمت فولاد ضد زنگ در بازار اسپات چین در ماه مارس ۲۰۲۳ نسبت به ماه قبل با کاهش همراه شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از hellenicshippingnews، قیمت فولاد ضد زنگ در بازار اسپات چین در ماه مارس نسبت به ماه قبل حدود ۱۶۰۰ یوان در هر تن کاهش یافت.

فعالان بازار در روز شنبه (۱۵ آوریل) اعلام کردند در سمت عرضه، کل تولید فولاد ضد زنگ در چین در ماه مارس ۲۰۲۳ حدود ۵.۵۸ درصد نسبت به فوریه کاهش یافت. این در حالی است که به دلیل کاهش تولید فولاد توسط کارخانه‌های فولاد ضد زنگ چین در ماه مارس، تولید فولاد ضد زنگ سری ۳۰۰ در این ماه حدود ۷.۶۹ درصد نسبت به ماه قبل افت داشت.

به نقل از چندین منبع خبری میزان تولید فولاد ضد زنگ چین در ماه فوریه بالا بود و عرضه کلی در ماه مارس را به سطح بالایی رساند.

در این میان معامله گران در روز شنبه (۱۵ آوریل) گزارش دادند در سمت تقاضا، شرکت‌های پایین دستی در مورد ذخیره مجدد محصولات فولادی ضد زنگ محتاطانه عمل کرده و بر کاهش فشار موجودی خود تمرکز کردند.

منابع خبری اعلام کردند سفارشات مربوط به فولاد ضد زنگ چین که توسط بخش‌های پایانه در ماه مارس ارسال شده بود نسبت به فوریه با کاهش همراه شد. این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد تقاضای کلی فولاد ضد زنگ در چین به طور قابل توجهی افزایش پیدا نکرد و منجر به مازاد عرضه در ماه مارس شده است.

منبع: آرتان پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده