تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۹۹۸۶۰
سرویس خبر : انرژی

پایان آبان‌ماه زمان تحویل پروژه انتقال پساب به پتروشیمی خراسان‌شمالی/ ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت تاپیکو گفت: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی ۲ سال است، اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.

به گزارش می‌متالز، ظهر امروز اسم‌خانی، مدیرعامل شرکت تاپیکو در حاشیه بازدید از پتروشیمی اظهار کرد: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی ۲ سال است، اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.

وی بودجه این پروژه را در فاز خط انتقال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در فاز احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذیصلاح مشخص خواهد شد.

حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی نیز با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان افزود: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم این طرح بایستی هر چه زودتر اجرایی می‌شد که خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: سرعت پیشرفت پروژه مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری‌های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته‌اند.

استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: به طور جد پیگیری‌های لازم را برای اجرای این طرح بر اساس فرمایشات رئیس جمهور را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده