تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۳۰۲۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید اعضای هیئت مدیره گهرزمین از پروژه های حوزه اداری و پشتیبانی گهرزمین

می متالز - صبح روز دوشنبه مورخ ۱۱ اسفندماه ۹۷ پس از بازدید آقایان مهندس آرش حبیبی و دکتر سعید صادقی از اعضای هیئت مدیره گهرزمین که از پروژه های در دست اقدام حوزه امور عمرانی، پروژه انتقال آب قطاربنه، جاده دسترسی به سایت و عملیات ساخت مخازن ۱۰ هزار متر مکعبی و گلخانه صورت گرفت جلسه ای با حضور اعضا هیئت مدیره گهرزمین و معاون بهره برداری و مدیر سایت گهرزمین، معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین و مدیران حوزه اداری و پشتیبانی و مشاورین و پیمانکاران این حوزه در محل سالن کنفرانس سایت برگزار شد.
بازدید اعضای هیئت مدیره گهرزمین از پروژه های حوزه اداری و پشتیبانی گهرزمین

به گزارش می متالز، در ابتدا آقای حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی شرکت گزارشی از وضعیت پروژه های در دست اقدام و مسائل و مشکلات پیمانکاران و مشاور طرح ارائه نمود. در ادامه آقای مهندس آرش حبیبی عضو هیئت مدیره شرکت گهرزمین با اشاره به فعالیت های خوب انجام شده و همچنین تاکید بر تسریع در انجام این پروژه ها عنوان کرد: هئیت مدیره حمایت خود را مبنی بر رفع مسائل و مشکلات و همچنین در به اتمام رسیدن این پروژه ها در زمان مقرر اعلام میکند.
دکتر سعید صادقی دیگر عضو هیئت مدیره گهرزمین نیز با اشاره به موفقیت های این شرکت گفت: شرکت گهرزمین از شرکت های الگو و مثال زدنی در امور مختلف است و تمامی این موفقیت ها نشان از زحمات شبانه روزی کارکنان و مدیریت و حمایت های دلسوزانه مدیرعامل این مجموعه می باشد. وی مجموعه گهرزمین را همچون کشتی توصیف کرد و افزود: همه ی ما همچون ساکنان یه کشتی هستیم که برای رسیدن به اهداف متعالی باید تلاش مضاعف را داشته باشیم.

عناوین برگزیده