تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۰۲۶۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

لزوم بهره‌مندی از فن آوری‌های نوین برای ساماندهی وضعیت گمرک بازرگان

‌می‌متالز - دادستان کل کشور گفت: با بهره‌مندی از فن آوری‌های روز می‌توان وضعیت گمرک بازرگان را ساماندهی کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در پنجمین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو از گمرک بازرگان و همچنین از محل نگهداری ماشین آلات سنگین متروک در این گمرک بازدید و دستورات لازم را در تعیین تکلیف آن‌ها تا پایان خرداد ماه صادر کرد.

وی ادامه داد: گزارشاتی به دادستانی کل کشور واصل شده بود مبنی بر اینکه تعداد قابل توجهی ماشین آلات سنگین در گمرک بازرگان متوقف شده و مشکلاتی را پیش آورد است به همین خاطر برای رفع این مشکلات و بازدید از مجموعه بازدید جامعی انجام و در خصوص ۱۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگینی که معمولاً در راهسازی و بخش معدن استفاده و تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد با این تصمیمات تا پایان خرداد ماه این محل خالی گردد.

منتظری ادامه داد: اگر برای رفع این مشکل نیاز به پیگیری از تهران باشد بنده شخصاً پیگیر آن خواهم بود و آنچه که مربوط به استان و منطقه باشد همکاران من در استان پیگیر رفع این مشکلات خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در پایان به صاحبان معادن یا شرکت‌های راهسازی توصیه کرد اگر می‌خواهند این ماشین آلات را وارد کنند سعی کنند در قالب مقررات باشد تا هم برای خودشان مشکل ایجاد نشود هم برای گمرک و اگر تابع ضابطه و قانون باشند قطعاً شاهد این توقف سرمایه نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده