تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۴۷۰
کد خبر: ۳۰۲۸۰۴
سرویس خبر : انرژی
۶۰ سال حضور در عرصه ساخت و تولید ملی

گروه صنعتی سدید نماد برند ساخت ایران

‌می‌متالز - گروه صنعتی سدید با در اختیار داشتن شرکت‌های مطرح در حوزه نفت و گاز، سهم مهمی در اجرای پروژه‌های بزرگ ملی کشور در طی سال‌های مختلف را برعهده داشته است.

به گزارش می‌متالز، خودکفایی در تولید لوله‌های قطور فولادی خطوط انتقال نفت و گاز ترش و شیرین در محیط خشکی و دریایی با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و رعایت استاندار‌دهای بروز جهانی و داخلی؛ سبب شده است تا محصول قابل رقابت این شرکت در بازار‌های منطقه‌ای مورد استفاده در پروژه‌های مختلف قرار گیرد.

پمپ‌های فرآیندی پیشرفته و حجیم مورد نیاز در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، نیروگاهی، معدنی و ... نیز از جمله دیگر محصولات این شرکت است که در اکثر مگا پروژه‌های عمرانی کشور مورد استفاده کارفرمایان محترم در پروژه‌های مختلف قرار می گیرد.

طراحی و ساخت انواع سازه‌های دریایی شامل جکت و سکو در صنایع بالادستی نفت و گاز و اجرای پروژه‌های خطوط انتقال نفت و گاز خشکی و زیردریایی و تعمیر و نگهداری پالایشگاه‌ها و ... نیز از جمله خدمات این مجموعه بزرگ صنعتی است.

گروه صنعتی سدید مقدم میهمانان و بازدیدکنندگان محترم از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در سالن ۶ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گرامی می دارد.

زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

گروه صنعتی سدید نماد برند ساخت ایران

عناوین برگزیده