تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۳۰۳۴۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمنان از شرکت معدنی املاح ایران

‌می‌متالز - مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از شرکت معدنی املاح ایران از واحد‌های زیرمجموعه شستا واقع در روستای ده نمک شهرستان آرادان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، جعفر کاشانی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان با همراهی کلیه مدیران کل عضو از تجهیزات، فرآیند تولید و بخش‌های مختلف شرکت بازدید به عمل آوردند.

در ادامه این بازدید، طی نشستی با کارکنان شرکت، محمودی یکتا، مدیر داخلی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ماهیت فعالیت شرکت به مسائل و مشکلات نیز اشاره کرد و مقرر شد با همکاری و تعامل اعضای شورا، ضمن ارائه رهنمود‌های لازم در راستای حل مشکلات شرکت که کمبود نیروی کار است، گام‌های موثر برداشته شود.

شرکت معدنی املاح ایران، اکتشاف، استخراج و فرآوری املاح مختلف معدنی به ویژه سولفات سدیم و نمک تصفیه است که با استفاده از دانش و تخصص ایرانی و تلاش مستمر برای رسیدن به خودکفایی، کوشش برای تعادل بخشی به تولید و حفاظت از محیط زیست را سرلوحه خود قرار داده است.

این شرکت با حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و رسیدن به اهرم توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی می‌کند و با توجه به این اصل مهم که برای رسیدن به توسعه متوازن باید محیط زیست مورد توجه قرار گیرد، جهت حفظ محیط زیست و برای حفاظت از سرمایه‌های طبیعی ارزشمند و ایجاد تعادل منطقی بین تولید و محیط زیست تمام کوشش خود را بکار گرفته است.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عناوین برگزیده