تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۳۰۳۵۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری مزایده عمومی محدوده‌های معدنی و اکتشافی استان سمنان

‌می‌متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برگزاری مزایده محدوده اکتشافی و معدنی فاقد بهره بردار استان سمنان در بستر سامانه ستاد ایران خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی اکبر علیخانی با اعلام این خبر گفت: تعداد ۳۳۳ محدوده اکتشافی و ۴۱ محدوده معدنی فاقد بهره بردار و گواهی کشف از طریق مزایده عمومی در سامانه ستاد ایران اعلام عمومی شد.

وی افزود: مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی استان سمنان همزمان با سراسر کشور و بر اساس برنامه زمان بندی وزارت صمت در تاریخ ۱۹ فروردین ماه سالجاری از طریق سامانه ستاد ایران اعلام عمومی شد و متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک و ثبت پیشنهاد در این سامانه تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه امسال اقدام نمودند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت استان سمنان تصریح کرد: در این مزایده و بر اساس پیشنهادات ثبت شده در سامانه تعداد ۶۸ پیشنهاد در زمینه محدوده‌های اکتشافی و ۲۸ پیشنهاد در زمینه معادن و گواهی کشف در سامانه مذکور ثبت شد.

علی اکبر علیخانی اضافه کرد: جلسه بازگشایی پاکات مزایده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه بصورت الکترونیکی (سامانه ستاد) مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس زمان بندی اعلام شده نتایج نهایی در تاریخ چهارم خرداد ماه از طریق سامانه ستاد اعلام خواهد شد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

عناوین برگزیده