تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۰۳۹۲۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

امضای تفاهم‌نامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

‌می‌متالز - سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهم‌نامه مشترک ساخت مسکن با شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای کارکنان و کارگران این شرکت در شهر خواف خبر داد.

به گزارش می‌متالز، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام امضای تفاهم‌نامه مشترک ساخت مسکن با شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای کارکنان و کارگران این شرکت در شهر خواف، میزان اراضی مورد توافق در این تفاهم‎نامه را حدود ۱۱۰ هکتار دانست و گفت: ظرفیت جمعیت‌پذیری این اراضی ۲ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی است.

وی کمک به تامین منابع مالی در قالب آورده کارکنان این شرکت صنعتی، ارائه اطلاعات پرسنلی آنها، استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات جهت تسریع روند ساخت و ساز‌ها و مدیریت فرآیند ساخت واحد‌ها را از تعهدات این واحد صنعتی در تفاهم‌نامه عنوان کرد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در تشریح تعهدات سازمان متبوعش در این تفاهم‌نامه اظهار کرد: واگذاری اراضی مسکونی توافق شده، کمک به مراحل الحاق اراضی و اخذ مجوز‌های لازم و پالایش اطلاعات و احراز شرایط متقاضیان از جمله تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن است.

توسعه صنعت‌شهر‌ها و توافق با واحد‌های صنعتی که امکان تولید مسکن برای کارکنانشان را دارند از سیاست‌های دولت برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن است.

در این مراسم جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی حضور داشتند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده