به گزارش میمتالز، نخستین همایش سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسوولیت اجتماعی با حضور جمعی از مدیران دولتی و شرکتهای مطرح کشور در مرکز همایشهای صدا و سیما و با هدف اثربخشی مسوولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان، اثربخشی مسوولیت اجتماعی بر ارزش برند، آغاز جدید برند ملی و نقش برند ملی در بحرانهای اقتصادی برگزار شد و شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت فولاد کشور به ویژه در حوزه انجام مسوولیتهای اجتماعی، در این همایش لوح سپاس را دریافت کرد.
عطاالله معروفخانی در حاشیه این همایش در خصوص مسوولیتهای اجتماعی شرکتهای بزرگ، بیان کرد: انجام مسوولیتهای اجتماعی در کنار برنامهریزی برای افزایش تولید و اجرای طرحهای توسعهای که بقای بنگاههای اقتصادی بنگاههای تولیدی در گرو اجرای طرحهای توسعهای است، جزو اولویتهای اصلی هر بنگاه اقتصادی به شمار میروند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر «مهار تورم، افزایش تولید»، عنوان کرد: در سال جاری برنامه اصلی فولاد هرمزگان، افزایش تولید نسبت به سال قبل است و طرحهای توسعهای شرکت نیز در جهت افزایش تولید و بقای شرکت در بازارهای داخلی و بینالمللی برنامهریزی شدهاند.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان انجام مسوولیت اجتماعی در کنار افزایش تولید و اجرای طرحهای توسعهای را از وظایف اصلی هر بنگاه اقتصادی دانست و گفت: کشور ما به انجام مسوولیتهای اجتماعی توسط بنگاههای بزرگ نیاز دارد و ضروری است که با برنامهریزی، گامهای مثبتی را در این راستا برداریم.
معروفخانی در پایان با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان طی دو سال گذشته در حوزه مسوولیتهای اجتماعی بسیار خوب عمل کرده و جزو بنگاههای پیشرو بوده است، تاکید کرد: فولاد هرمزگان در این عرصه در سطح استان هرمزگان به عنوان اولین مجموعه صنعتی پیشگام محسوب میشود و نام فولاد هرمزگان در حوزه مسوولیت اجتماعی استان به خوبی میدرخشد.
وی در پایان از استمرار عمل به مسوولیتهای اجتماعی در فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ در کنار افزایش تولید و سرعت بخشیدن به طرحهای توسعهای در حوزه مسوولیتهای اجتماعی نیز همانند سالهای قبل پیشرو خواهیم بود.
منبع: فولاد هرمزگان